حمله تازه ترامپ

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۸۹۲


نیویورک تایمز:

تیتر یک این روزنامه به حمله توییتری ترامپ به اف‌بی‌آی اختصاص دارد. بر این اساس، رییس‌جمهوری امریکا در جدیدترین توییت‌های خود پلیس فدرال این کشور (اف‌بی‌آی) را مورد حمله قرار داد. وی در جدیدترین توییت خود نوشت: اف‌بی‌آی نمی‌تواند درز‌دهندگان اطلاعات را شناسایی کند. رییس‌جمهوری امریکا همچنین در توییت دیگری نوشت: درز‌دهندگان اطلاعات در درون اف‌بی‌آی هستند. این توییت‌ها در واکنش به امتناع اف‌بی‌آی از درخواست کاخ سفید مبنی بر تکذیب ارتباط نزدیکان ترامپ با روسیه منتشر شده‌اند. اخیرا کاخ سفید از «اداره تحقیقات فدرال درخواست کرده تا گزارش‌هایی که به وسیله رسانه‌ها درباره ارتباط مقامات دولت ترامپ با روسیه منتشر شده را تکذیب کند که این درخواست با مخالفت اف‌بی‌آی مواجه شده است. این گزارش‌ها یک روز پس از آن اتفاق افتاد که «رینس پرایباس» رییس کارکنان کاخ سفید در مصاحبه‌یی گفته بود مقامات تیم ترامپ به وی اطمینان خاطر داده‌اند هیچ‌گونه ارتباطی با مقامات روسیه در زمان انتخابات نداشته‌اند.


آس:

این روزنامه اسپانیایی‌زبان در صفحه اول خود عنوان کرده که ۶۷درصد از طرفداران رئال‌مادرید رای به حضور کیکو کاسیا به جای کیلور ناواس درون دروازه تیم‌شان داده‌اند. باشگاه رئال‌مادرید نیز همچنان در فکر خرید کورتوآ یا دخئا است. اخیرا نیز روزنامه سان در خبری اختصاصی عنوان کرده بود که کهکشانی‌ها به‌دنبال جذب کورتوآ یا دخئا هستند. چند روز پیش نیز برخی رسانه‌های اسپانیایی از علاقه مادرید به سنگربان فرانسوی تاتنهام پرده برداشتند. دروازه‌بان اول تیم ملی اسپانیا در این رابطه گفته است: هیچ کس از آینده خود خبر ندارد. من در منچستریونایتد خوشحالم و فوتبال بازی کردن در این باشگاه بزرگ و لیگ انگلیس برایم لذت‌بخش است. درباره انتقال به مادرید صحبت نمی‌کنم. اکنون باید روی باشگاه خود تمرکز داشته زیرا ما در فینال جام اتحادیه قرار داریم. همچنین باید برای رقابت در لیگ اروپا و جام حذفی بجنگیم.


لوموند:

تیتر یک این روزنامه به فعالیت‌های انتخاباتی ماکرون وزیر سابق اقتصاد فرانسه اختصاص دارد که با شعار بهبود وضعیت معیشتی مردم و با نقد سیاست‌های اقتصادی دو حزب محافظه‌کار و سوسیالیست وارد میدان شده است. وی هم‌اکنون با انگیزه‌یی بیشتر در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری گام بر می‌دارد. ماکرون خود به خوبی می‌داند پشتیبانی حزب سوسیالیست برای رای آوری نهایی وی در مقابل رقیبی سرسخت به نام لوپن کافی نیست. آنچه درخصوص مبارزات انتخاباتی ماکرون قابل تامل است، کپی‌برداری وی از برخی فرمول‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده امریکا (در سال 2016) است. البته به نظر می‌رسد وزیر اقتصاد سابق فرانسه در این خصوص الگوی موفقی را انتخاب نکرده چراکه او مانند دموکرات‌های امریکا در انتخابات سال 2016، مانور زیادی روی دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه می‌دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر