مصداق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت قزوین نمایان است

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۸۶۳

قزوین|

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در بازدیدی که از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی صورت گرفت، مصداق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود تمام شرکت‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

به گزارش تسنیم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه کلنگ‌زنی مسجد شهرک صنعتی کاسپین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آخرین ماه سال 95 سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یاد کردند، امیدواریم در استان قزوین نیز شاهد عملیاتی شدن این شعار باشیم.

وی بیان کرد: هدف از بازدید از شهرک صنعتی کاسپین دیدار با صنعتگران این شهرک به نمایندگی از تمام صنعتگران استان قزوین بوده که در چرخه تولید این استان فعالیت دارند.

امام جمعه قزوین گفت: در بازدیدی که از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی صورت گرفت، مصداق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود تمام شرکت‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند. عابدینی ادامه داد: در جامعه تمام زمینه‌های نشاط، امید و اقتصاد وجود دارد و مهم‌ترین شاخصه یک اقتصاد موفق نیروی انسانی متخصص، مواد اولیه مرغوب و امکانات سخت‌افزاری است که در ایران تمام این مولفه‌ها وجود دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر