اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۵۵۰

راه ۳۰۰ روستا در اردبیل همچنان بسته است

اردبیل|مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌یی استان اردبیل از مسدود بودن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا در استان به دلیل بارش سنگین برف خبر داد. علی رحمتی تصریح کرد: با وجود تلاش سه روزه راهداران هنوز راه ارتباطی برخی روستاها به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است. وی افزود: طی ۲۴ساعت گذشته راه ارتباطی ۶۷۶ روستا بازگشایی شده اما به دلیل کولاک برف بعد از بازگشایی مجددا راه ارتباطی تعدادی از روستاها مسدود شده است. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌یی استان به کولاک شدید برف در گردنه‌های بودالالو، صایین، الماس و حیران اشاره کرد و گفت: به ویژه در گردنه حیران با کولاک شدید برف مواجه هستیم. رحمتی به برف‌روبی ۹هزار و ۲۰۰کیلومتر- باند در محورهای اصلی و فرعی اشاره کرد.


باشگاه آلومینیوم به قاطبه مردم اراک تعلق دارد

اراک| مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران در نخستین مصاحبه خود با روابط‌عمومی این شرکت آخرین دیدگاه‌های خود را در خصوص وضعیت فعلی شرکت ایرالکو و همچنین باشگاه آلومینیوم اراک مطرح کرد. به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در بخشی از این مصاحبه اخوان در ارتباط با وضعیت باشگاه و تغییر و تحولات صورت گرفته گفت: از تمام افراد صاحب نفوذ و موثر در پیشبرد اهداف این باشگاه در سطح اراک و کشور استفاده کردیم و به لطف خدا با توجه به وضعیت اقتصادی نه‌چندان مناسب باشگاه، در دو بازی اخیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به پیروزی رسیدیم. وی با تاکید بر عدم نگاه حزبی به باشگاه از سوی مدیران شرکت ایرالکو افزود: در رابطه با این باشگاه دیدگاه حزبی و گروهی نداریم و آن را متعلق به قاطبه مردم خوب اراک و به ویژه جوانان عزیز می‌دانیم.


118واحد تولیدی در اردبیل تسهیلات بانکی دریافت کردند

اردبیل|رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اختصاص تسهیلات بانکی به ۱۱۸واحد تولیدی راکد در استان خبر داد. سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ۵۵ جلسه وضعیت اغلب واحدهای تولیدی راکد استان را بررسی کرده است. وی افزود: در برخی از این واحدها مشخص شده تنها با دریافت تسهیلات واحد تولیدی از رکود خارج شده و اشتغال کارکنان آن حفظ خواهد شد. به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکنون ۱۱۸طرح صنعتی به میزان ۱۳۰میلیارد تومان و ۱۵۹طرح کشاورزی به میزان ۸۵میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کردند. عاملی تاکید کرد: بعد از اختصاص تسهیلات کمیته نظارت و بازرسی تشکیل شده و وضعیت هزینه‌کرد تسهیلات در این واحدها بررسی شده است.


مراسم تقدیر از دانشجویان برتر علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر

اراک|دانشجویان برتر علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر کلان منطقه یک آمایشی کشور مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند. مراسم گرامیداشت، تجلیل و تقدیر از دانشجویان برتر علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر کلان منطقه یک آمایشی کشور در تالار قلم ستاد مرکزی دانشگاه با حضور رییس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دبیران کلان منطقه، رییس و معاونان بنیاد شهید و امورایثارگران ساری برگزار شد. در این مراسم به ۱۸نفر از دانشجویان برتر حوزه علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر کلان منطقه یک آمایشی کشور و همچنین ۱۰نفر از برندگان مسابقات ورزشی دارت و تیراندازی هدایا و لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا شد.


کلنگ‌زنی احیای ۳۳هزار هکتار زمین کشاورزی

زاهدان|سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کلنگ پروژه احیای ۳۳هزار هکتار زمین کشاورزی استان سیستان و بلوچستان را به زمین زد.

پروژه احیای 33هزار هکتار زمین کشاورزی سیستان و بلوچستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان بوده که در دولت‌های مختلف عملی نشده بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر