تغییری در ادبیات مسوولان امریکایی ایجاد نشده است

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۵۰۵

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان روز گذشته در بازدید از چند واحد اقتصادی در استان البرز، تقویت تولید داخلی با محوریت بخش خصوصی و خروج از رکود را دو اولویت مهم در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد. وی گفت: ایران جهت حفظ و بقای خود در برابر هجمه وسیع و سنگین نظام سلطه و همزمان برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود باید به‌طور پیوسته و پرشتاب بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود به ویژه در حوزه‌های مختلف اقتصادی بیفزاید. وی تاکید کرد: امنیت اقتصادی سبب بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در

کشور می‌شود.

شمخانی همچنین در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص تفاوت ادبیات هیات حاکمه جدید امریکا با مسوولان سابق این کشور افزود: البته اعترافات مبتنی بر واقعیت رییس‌جمهور امریکا درخصوص وضعیت آشفته جهان غرب و امریکا موضوع جدیدی است که قبلا شاهد بیان آن از سوی سردمداران امریکا نبودیم. این اظهارات نشان می‌دهد که تلاش امریکا برای بزک چهره آشفته و نابسامان این کشور به پایان راه رسیده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه تاکید کرد: اگرچه قضاوت قطعی درخصوص عملکرد هیات حاکمه جدید امریکا زود است لیکن روند فعلی نشان می‌دهد که در دوره جدید نیز تغییری در وضعیت آشفته این کشور ایجاد نخواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر