تلاش‌هایی که در خانه‌های مردم احساس می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۶۶۳

مازندران|

داودی‌نژاد مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در جلسه عملیاتی هیات‌رییسه که در مرکز بهره‌برداری خطوط لوله نور برگزار شد، ضمن تشکر از همه همکاران منطقه، اهمیت کار منطقه 9 را بسیار بالا دانست. وی با بیان اینکه هنر ما این است که با حفظ گاز بخش‌های صنعتی، خانه‌های مردم را گرم نگاه داریم، افزود: حلاوت کار ما این است که حاصل تلاش ما به شکل نعمت گاز در خانه‌های مردم احساس می‌شود.

در بخش بعدی واحد HSE به ارائه گزارش پرداخته و اهمیت گزارشات آنومالی را تشریح کرد. داودی‌نژاد نیز با تاکید بر ارائه آنومالی هر قسمت توسط رییس واحدها، لزوم حفظ و ارتقای جایگاه منطقه را در این حوزه خواستار شد. همه کارهای منطقه بر پایه ایمنی استوار است و حفظ ایمنی از ملزومات یک واحد عملیاتی است.

مدیر منطقه 9 با تقدیر از کارهای انجام شده در 9ماهه گذشته، پیشبرد هر چه سریع‌تر امور در 3ماهه پایانی سال را خواستار شد. وی به قطعی گاز ترکمنستان اشاره کرد و افزود: دولت تسلیم زیاده‌خواهی‌های ترکمنستان نشده است و ما باید با تلاش بیشتر این کمبود گاز را جبران کنیم. داودی‌نژاد از عملیات رامسر به عنوان عملیاتی بزرگ یاد کرد که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه واحدها با موفقیت به فرجام رسید. داودی‌نژاد در ادامه با بیان آنکه با تغییر سیتینگ حجم انتقال گاز به‌طور محسوسی افزایش یافته و بهره‌برداری از کمپپرسورهای تقویت فشار راحت‌تر شده است؛ اطمینان خاطر داد که با عنایت خدا و کمک مردم عزیز با مشکل قطعی گاز روبه‌رو نخواهیم شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر