اخبار

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۶۳۷

افزایش نرخ سکه و طلا

بانک مرکزی روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه 95 نرخ رسمی ۳۹ ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را اعلام و نرخ رسمی ۱۸ ارز را کاهش و ۱۵ ارز را افزایش داد. همچنین نرخ رسمی 6 ارز شامل روبل روسیه، ریال قطر، لیر سوریه، روپیه سریلانکا، افغانی افغانستان و سومونی تاجیکستان ثابت مانده است. به گزارش «تعادل»، نرخ رسمی دلار امریکا با افزایش 4ریالی به 3237.5 تومان، یورو با کاهش ۲۲۸ ریالی به 3767.1 تومان و پوند به 4035.8 تومان رسیده است. در بازار آزاد ارز نیز هر دلار امریکا ۳۸۴۸ تومان، یورو 4225 تومان، پوند ۴۸45 تومان، درهم امارات ۱۰۷0 تومان و لیر ترکیه نیز ۱۰65 تومان است.در بازار طلا نیز قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1232 دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۵ هزار و 360 تومان معامله شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افزایش به یک میلیون و 183 هزار تومان، طرح جدید به یک میلیون و 217 هزار تومان، نیم سکه با افزایش ۶40 هزار تومان، ربع سکه به ۳۴6 هزار تومان و سکه یک گرمی به 216 هزار تومان رسید.


افتتاح مدرسه توسط بانک ‌پاسارگاد در استان البرز

بانک ‌پاسارگاد درراستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، در ایام دهه‌ مبارک ‌فجر، یک مدرسه در روستای فرخ‌آباد زیبادشت استان البرز افتتاح کرد. به گزارش روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور سیدحمید طهایی استاندار البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی امام‌جمعه فردیس، حمید احدی فرماندار فردیس، خسرو ساکی مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، فرشته فهمیده مدیر اداره آموزش و پرورش فردیس، جمعی از خیرین، مسوولان ‌محلی، دانش‌آموزان، مدیران ارشد بانک ‌پاسارگاد و جمعی از اهالی منطقه برگزار شد، مدرسه 5 کلاسه «پاسارگاد»، با 350مترمربع زیربنا و 120متر محوطه‌سازی افتتاح شد.


رونمایی از 2 محصول جدید بانک ملت

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مدیران ارشد بانک ملت، از دو محصول جدید این بانک رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور هادی اخلاقی‌فیض‌آثار مدیرعامل، علی‌رضا لگزایی عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، روسای ادارات ستادی و مدیران‌عامل شرکت‌های ‌آی‌تی وابسته به بانک ملت برگزار شد، نماچک ملت و همراه بانک نوین به‌صورت رسمی معرفی شدند. براساس این گزارش، نماچک ملت خدمت جدید بانک ملت است که در آن مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز و بدون مراجعه به شعب می‌توانند از طریق اسکن کردن چک‌ها در محل کار خود، نسبت به وصول آنها اقدام کنند. عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک، امکان واگذاری چک‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز در محل موردنظر مشتری، اطلاع از آخرین وضعیت چک‌های واگذار شده، امکان واگذاری چک‌های روز و تاریخ آینده، جمع‌آوری اصل برگ چک‌های واگذاری از سوی بانک و ارائه رایگان خدمات نماچک، از ویژگی‌ها و مزایای خدمت جدید بانک ملت است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر