یک‌هزار و 29 روستای اردبیل دارای برنامه طرح هادی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۵۹۲

اردبیل ‌مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: یک‌هزار و 29 روستای بالای 20 خانوار در استان اردبیل دارای برنامه تهیه طرح هادی است.

فرهاد سبحانی دیروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: روستاهای بالای 20 خانوار در استان اردبیل دارای برنامه تهیه طرح هادی هستند. وی با بیان اینکه در سال جدید از همه توان‌مان برای بازنگری طرح‌های هادی استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: چند طرح مهمی که نیاز به بازنگری دارد خوشبختاته با هماهنگی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در حال بازنگری است که امیدواریم طی این چند سال بتوانیم بازنگری‌ها را به‌‌روز رسانی کنیم. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به اجرای طرح هادی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون در 380 روستای بالای 20 خانوار طرح هادی اجرا شده است.

سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در دو سال اخیر از محل قیر رایگان که دراختیار اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل قرار گرفته، توانستیم بیش از 600 هزار مترمربع اجرای آسفالت را انجام دهیم که رقمی قابل‌توجه و بی‌سابقه طی چند سال اخیر است.

وی به اسناد روستایی و شهرهای زیر 25هزار نفر اشاره کرد و ادامه داد: طی برنامه‌های مختلف و با همکاری اداره ثبت و اسناد استان اردبیل توانستیم بالای 98 هزار جلد اسناد را دراختیار مردم روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر قرار دهیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر