اخبار

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۳۵۲

تفکیک نخاله‌های پلاسکو همچنان ادامه دارد

منصور باقرصاد، جانشین معاون سازمان خدمات شهری شهرداری تهران از تفکیک نخاله و آوار ساختمان پلاسکو و انتقال آنها به خارج از شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، باقرصاد در مورد سرانجام نخاله و آوار ساختمان پلاسکو که به زمینی 7 هکتاری در محله هرندی منتقل شده است، گفت: نخاله‌ها با استفاده از تیم‌های زیاد در حال تفکیک هستند و پس از کشف قطعات، گاوصندوق‌ها و... به محل نخاله‌های شهری منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم‌های پلیس و دادسرای جنایی در محل دپوی نخاله‌ها و آوار پلاسکو مستقر و در حال تحقیق و بررسی هستند، افزود: پس از آنکه کار و بررسی تیم‌های انتظامی و قضایی به پایان رسید، نسبت به تفکیک نخاله‌ها اقدام خواهیم کرد.

باقرصاد با بیان اینکه در آینده‌یی نزدیک و با سرعت بسیار زیاد این نخاله‌ها از منطقه شهری خارج می‌شوند، گفت: معاونت خدمات شهری آماده است که هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک نخاله‌ها و انتقال آنها به خارج از شهر اقدام کند اما به شرطی که کار و بررسی نیروهای انتظامی و قضایی به پایان رسیده باشد.


ورود هواپیماهای ATR به ایران در انتظار امور اداری

معاون وزیر راه و شهرسازی از ورود دو فروند هواپیمای ایرباس تا پایان سال به کشور خبر داد و با بیان اینکه کارهای اداری ورود هواپیماهای ATR در حال انجام است، گفت: رفتنم به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شایعه است. به گزارش تسنیم، علی عابدزاده درباره ورود هواپیماهای نو به کشور اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال دو فروند دیگر از هواپیماهای نو ایرباس و تعدادی از هواپیماهای ATR وارد کشور شود.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاق می‌افتد، در پاسخ به این پرسش که قرار است چند فروند ATR وارد کشور شود، تصریح کرد: تعداد این هواپیماها هنوز مشخص نیست و کارهای اداری ورود این هواپیماها در حال انجام است و پس از آن چند فروند وارد می‌شود.


غم‌های مسکن مهر را برای خود نگه می‌داریم

وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود از مسکن مهر پردیس گفت: غم‌های مسکن مهر را برای خود نگه می‌داریم و کارها را به اتمام می‌رسانیم که مردم عزیز زندگی راحت را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی روز پنج‌شنبه در جریان بازدید خود از واحدهای در دست ساخت و رو به اتمام فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ مسکن مهر پردیس با بیان اینکه شاهد پیشرفت‌های خوبی در پروژه‌ها هستیم، اظهار کرد: وسعت جمعیت‌پذیری پردیس دو برابر کاشان و بسیاری از شهرهای بزرگ است و از این رو انجام کارهای زیربنایی در این‌گونه شهرها سخت و دشوار است.

وی با بیان اینکه برنامه ما علاوه بر ساخت، محله‌محوری است تا مردم در زمان ساکن شدن از خدماتی مانند مدرسه، آب، برق، گاز، مجتمع‌های تجاری، نانوایی، آسفالت و... برخوردار باشند، تصریح کرد: ‌ساخت ۳۷ باب مدرسه در دستور کار است که ۶باب آن تکمیل و مابقی در مرحله اتمام کار قرار دارند. تلاش می‌کنیم محله ایرانشهر فاز ۱۱ که دارای خدماتی مانند کلانتری، مجتمع تجاری، مدرسه و نانوایی است را تکمیل و تحویل دهیم. وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم با افزایش وام ۳۰ میلیونی به ۴۰میلیون تومان کار مسکن مهر را به اتمام برسانیم، از اولویت‌ قرار دادن پردیس به علت حجم بالای کار در طرح افزایش وام خبر داد و افزود: در پردیس دیوارهای حائلی به ارتفاع ۱۷ متر داریم که حتی ریالی برای این کارها پیش‌بینی نشده بود، اما غم‌ها را برای خود نگه می‌داریم و کارها را به اتمام می‌رسانیم که مردم عزیز زندگی راحت را آغاز کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر