تثبیت سرمایه در کیش بیانگر احساس ثبات اقتصادی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۳۱۸

وزیر اطلاعات با بیان اینکه تثبیت سرمایه در پروژه‌های جزیره کیش بیانگر احساس ثبات اقتصادی و حمایت مدیران است، افزود: این وضعیت را باید ادامه داد تا شاهد حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی باشیم.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی روز پنج‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه هنری و موزه خلیج‌فارس کیش گفت: تا بخش خصوصی احساس امنیت، حمایت و ثبات در بازار نداشته باشد، وارد عرصه سرمایه‌گذاری نمی‌شود و بیشتر به سمت تجارتی می‌رود که سرمایه در آن شناور است و تثبیت نمی‌شود اما خوشبختانه امروز می‌بینیم که بخش خصوصی در پروژه‌های متعددی سرمایه‌های خود را در جزیره کیش تثبیت کرده است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: برای ما مهم این است که عرصه اقتصاد را از نظر امنیت تامین کنیم به همین خاطر امروز سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در کنار بخش‌های رسانه‌یی، فرهنگی، آموزشی اذعان دارند که از یک امنیت خوب برخوردار هستند. وزیر اطلاعات افزود: امروز به شکر خداوند شاهد سوسو زدن آثار رشد و توسعه در کشور هستیم و امیدواریم که این سوسوها به درخشش تبدیل شود و همه مردم، صاحبان سرمایه، اندیشه و ذوق در کشور حضور پیدا کنند تا شاهد شکوفا شدن اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری، رشد تولید و اشتغال در کشور و... باشیم. علوی درخصوص عملکرد تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید در جزیره کیش گفت: من در مقاطع مختلف و دوره مدیریت‌های گوناگون در کیش حضور پیدا کرده‌ام و روند رشد جزیره را شاهد بوده‌ام لذا می‌توانم برآوردی نسبی در این زمینه داشته باشم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر