بدقولی بانک مسکن در پرداخت اعتبارات مسکن مهر

۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۹۳


قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه چهارهزارمیلیارد تومان اقساط مسکن مهر وصول شده است، گفت: بیش از دو‌هزارمیلیارد تومان از خط اعتباری ۴۵هزارمیلیارد تومانی مسکن مهر باقیمانده که بانک مسکن هنوز آن را پرداخت نکرده است. احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر اینکه افزایش پنج‌میلیون‌تومانی سقف تسهیلات مسکن مهر به تکمیل پروژه‌های این طرح کمک می‌کند، افزود: از محل وصول اقساط مسکن مهر درخواست افزایش سقف تسهیلات را داده‌ایم تا تاثیری روی تورم نداشته باشد.

وی با بیان اینکه حدود چهار‌هزار‌میلیاردتومان وصولی اقساط مسکن مهر داریم، تصریح کرد: از خط اعتباری طرح مسکن مهر نیز بیش از دوهزار‌میلیارد‌تومان باقی‌مانده که بانک مسکن هنوز آن را پرداخت نکرده است. اعلام کرده‌ایم که از این محل به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر کمک شود تا با واریز آورده نیز از سوی مردم بتوانیم پروژه‌های این طرح را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر شامل همه واحدهای نیمه‌تمام یعنی 700هزار واحد می‌شود، یادآور شد: درخواست تامین 1500میلیاردتومان را نیز برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی واحدهای مسکن مهر داده‌ایم که با احتساب درخواست افزایش سقف تسهیلات (سه‌هزار و500میلیاردتومان) درمجموع درخواست پنج‌هزار‌میلیارد تومان را به دولت داده‌ایم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر