3مرکز درمان بستر در شهرستان نـور کلنگ‌زنی شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۲۲

مازندران با حضور نماینده نور و محمودآباد در مجلس دهم، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از مدیران شهرستان، مراسم کلنگ‌زنی مراکز شبانه‌روزی چمستان، رویان و لاویج برگزار شد. قاسم جان‌بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم اظهار داشت: مرکز شبانه‌روزی در زمینی به مساحت هزار مترمربع و در دوطبقه ساخته می‌شود و در طبقه همکف به مساحت ۵۰۰مترمربع خدمات درمانی پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و رادیولوژی و در طبقه دوم به مساحت ۵۰۰مترمربع خدمات کلینیک ویژه با حضور پزشکان متخصص به مردم منطقه ارائه خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران میزان اعتبارات لازم برای احداث مراکز درمان بستر چمستان و رویان را ۱۵میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مرکز بهداشتی درمانی رویان نیز در زمینی به مساحت هزار مترمربع است که این مرکز هم در دوسقف ۵۰۰متری ساخته می‌شود که درقسمت همکف خدمات درمانی پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و در طبقه دوم خدمات بهداشتی ارائه خواهد شد.

جان‌بابایی با اشاره به ساخت یک مرکز شبانه‌روزی لاویج تصریح کرد: این مرکز در دوسقف ۲۵۰ متری با اعتبار ۸۰۰میلیون تومان ساخته خواهد شد که خدمات درمانی پزشکی، دندانپزشکی مرکز نمونه‌گیری آزمایشگاه در قسمت همکف و خدمات بهداشتی در طبقه فوقانی ارائه می‌شود. رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد در صورت حمایت خیران سلامت در اجرای این طرح‌های عمرانی، مجوز‌های لازم را جهت افزایش بنا در مرکز شبانه‌روزی چمستان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی تا 2هزار مترمربع بگیریم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر