خرید بلیت‌های فجر حضوری شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۶۳

خرید بلیت‏‌های جشنواره برای ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه پیش فروش به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد. به گزارش مهر، دبیر جشنواره فیلم فجر از مشکلات ایجاد شده برای پیش‌فروش بلیت عذرخواهی و اعلام کرد که خرید بلیت‌های جشنواره برای ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه پیش فروش به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد.

محمد حیدری در این باره نوشت:«متاسفانه با وجود پیش‌بینی‌های قبلی برای ایجاد سـامانه‌ جدید خرید اینترنتی بلیـت، این سامانه به دلیل ازدحام بیش از انتظار مخاطبان از اوایل ساعت مقرر دچار مشکل فنی و کندی روند خرید شد. به عنوان دبیر جشـنواره، مسوولیت این اتفاق را برعهده می‌گیرم و مراتب عذرخواهی خود را از سینمادوستان گرامی بابت اتلاف وقت همچنین ناراحتی‌های ایجاد شده در پی این موضوع اعلام می‌دارم.

بدین‌وسیله اعلام می‌شود طی دو روز، پیش‌فروش بلیت‌‏های جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از ۱۵هزار نفر موفق به ثبت‌نام شدند و با تمهیدات در نظر گرفته شده براساس اولویت زمان ثبت‏‌نام به صورت گروهی از طریـق پیامک به این افراد اطلاع ‌رسانی خواهد شد تا طی روزهای ۵ تا ۷بهمن ‏ماه با حضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‏‌های مورد نظر خود را تهیه کنند. با توجه به شرایط پیش آمده، ظرفیت فروش بلیت‌های مردمی افزایش یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. بدیهی است افرادی هم که طی این دو روز از طریق سامانه پیش‏‌فروش موفق به تهیه بلیت شده‌‏اند، بلیت‌های خریداری شده به آدرس آنها ارسال خواهد شد.» این درحالی است که چند روز قبل در پی ازدحام مخاطبان، سایت پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر مختل شد. بنا به اعلام قبلی روابط عمومی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر جمعه اول بهمن ‌ماه پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره سی‌وپنجم آغاز شد. این آغاز در ساعت اولیه با مشکل مواجه بود و پس از رفع مشکل، حال به خاطر حجم درخواست کننده، مختل شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر