دیدار مسوولان شرکت گاز با مدیر و معاونان منطقه مرکزی

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۳۸

مرکزی| مسوولان شرکت گاز استان مرکزی با حضور در منطقه مرکزی با مدیر و معاونان این منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، محمود علی‌حسینی، مدیر منطقه با تاکید بر ضرورت تعامل حداکثری شرکت‌های تابعه صنعت نفت به منظور تسهیل فرآیند‌های خدمت‌رسانی تاکید کرد: مهم‌ترین نقطه مشترک شرکت گاز استان مرکزی و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، ارائه خدمت به مردم است.

علی حسینی، فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را در انتقال ایمن، پایدار و کلان مواد نفتی از وظایف اصلی این شرکت برشمرد و تصریح کرد: همه همکاران تلاش می‌کنند تا با انجام صحیح ماموریت‌های محوله گام موثری در رشد و توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

مدیر منطقه با اشاره به گستره خطوط انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی در منطقه مرکزی گفت: بی‌شک پاسداری، صیانت و نگهداری از این شبکه گسترده و استراتژیک چه در منطقه مرکزی و چه در کشور، مرهون تلاش بی‌شایبه تمامی همکاران است. علی حسینی با اشاره به مسوولیت‌های اجتماعی شرکت در خدمت‌رسانی به مردم گفت: منطقه مرکزی در انجام مسوولیت‌های اجتماعی همواره پیشقدم بوده است. مدیر منطقه اضافه کرد: در اختیار گذاشتن امکانات و حتی زمین‌های با ارزش در شهرهای مختلف برای ساخت اماکن تفریحی، پل‌ها و معابر عمومی، منازل مسکونی، مدرسه و... ازجمله این خدمات است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر