بازگشت آل‌پاچینو به برادوی

۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۳

مازیار معتمدی| دیگر همه می‌دانند که آل پاچینو چقدر به بازی روی صحنه علاقه‌مند است. همین موجب شده تا به درخواست دیوید ممِت برای نقش‌آفرینی در نمایش جدید او جواب مثبت بدهد. ممت که با آل پاچینو در سال 2012 و در بازسازی نمایش «گلن‌گری گلن راس» همکاری کرده بود، بار دیگر از بازیگر برنده جایزه‌های اسکار، تونی و امی استفاده می‌کند. هرچند منتقدان نسبت به آن همکاری نظرهای خوبی نداشتند اما این امر تاثیری بر فروش آن نمایش نداشت و درکمتر از سه ماه موفق به کسب بیش از 14میلیون دلار شد. حالا همان تهیه‌کنندگان در فصل آینده برادوی با آل‌پاچینو و ممت متحد خواهند شد تا نمایش جدید «عروسک چینی» را تولید کنند. این نمایش کار خود را از اکتبر سال 2015 در تئاتر شوبرت آغاز خواهد کرد.

پاچینو در بیانیه‌یی گفت: برای من رابطه کاری و همکاری‌ام با دیوید ممت طی سالیان گذشته یکی از قوی‌ترین و با ارزش‌ترین‌ها بوده است. ما تا به حال چهار پروژه با هم انجام داده‌ایم و فرصتی جدید برای خلق شخصیتی جدید در یکی دیگر از آثار دیوید ممت پیشنهادی بود که نمی‌توانستم آن را از دست بدهم. دیوید «عروسک چینی» را که تازه برای من نوشته به من معرفی و مرا شگفت‌زده کرد... یکی از مرعوب‌کننده‌ترین و چالش برانگیزترین نقش‌هایی است که روی صحنه به من داده شده تا کشف‌اش کنم. اینکه بتوانید نقشی اینچنینی که خصوصا توسط نویسنده قوی‌ای نوشته شده را روی صحنه اجرا کنید هدیه‌یی ویژه است و این کاری بود که من مدت‌هاست، انجام نداده‌ام.

پم مک‌کینون مسوولیت کارگردانی این نمایش را بر عهده خواهد داشت. از آثار دیگر او می‌توان به نمایش «کلای‌بورن پارک» برنده جایزه پولیتزر و بازسازی سال 2012نمایش «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» نوشته ادوارد آلبی که برای آن برنده جایزه تونی بهترین کارگردانی یک نمایش شد، اشاره کرد. ممت معمولا جزییات خیلی کمی از نمایش‌هایش را پیش از اجرا آشکار می‌کند اما این‌بار اطلاعات زیادی درباره این نمایش ارایه داده و گفته است: «عروسک چینی» نمایشی درباره یک مرد پولدار، نامزد جوانش و یک هواپیماست. او به عنوان هدیه ازدواج برای نامزدش یک هواپیما خریده و قصد دارد به زودی وارد حالت نیمه بازنشستگی شود. او دارد از دفترش بیرون می‌رود و آخرین دستورها را به دستیارش می‌دهد که یک تماس تلفنی دریافت می‌کند...

آل پاچینو 74ساله به تازگی اعلام کرد نه غمگین است نه از پیر شدن می‌ترسد. او که کارش را به عنوان بازیگر با نقش‌های کمدی شروع کرده، می‌گوید عاشق چنین نقش‌هایی است اما فکر می‌کند متن‌ نقش‌های دراماتیک به‌طور کلی جالب‌تر هستند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر