رییس‌جمهور: زیرساخت‌های مسکن مهر تامین شود

۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۰۲

به نظر می‌رسد دولت یازدهم برنامه‌های مدونی را برای تحرک در بخش مسکن تدارک دیده است تا با وسعت یافتن ساخت وسازهای عمرانی، بازار مسکن کشورمان وارد نقطه تعادل شود. بعد از صحبت‌های «نوبخت» درباره افزایش تسهیلات ویژه مسکن، «رییس‌جمهور» هم درباره طرح«مسکن حمایتی» و «مسکن مهر» اظهارنظرکرد. رییس دولت یازدهم در جلسه ستاد هماهنگی «اقتصاد مقاومتی» برعملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی با اولویت زوج‌های جوان همچنین اصلاح و تامین خدمات و زیرساخت‌های لازم در مسکن مهر تاکید کرد.

جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی که به ریاست حسن روحانی تشکیل شد به بررسی سیاست‌های بخش مسکن و راهکارهای ایجاد رونق در این بخش اختصاص یافت. رییس‌جمهوری با تاکید بر مصوبه اخیر دولت دستور داد با عملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی، نیاز زوج‌های جوان به مسکن مورد توجه قرارگیرد همچنین مصوبه مربوط به مسکن روستایی با تامین تسهیلات لازم اجرایی شود.

روحانی با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی در افزایش بهره‌وری در این بخش بر ضرورت اقدام هماهنگ در بهسازی بافت فرسوده شهری تاکید کرد و از وزارت راه وشهرسازی خواست مقدمات اجرای طرح‌های نمونه در تجمیع و تبدیل واحدهای غیراستاندارد با تامین مسکن مناسب برای ساکنان و ایجاد فضای سبز مناسب را با تشویق بخش خصوصی فراهم کند.

رییس‌جمهوری همچنین بر اصلاح طرح مسکن مهر و تامین خدمات زیرساخت برای واحدهایی که آماده تحویل شده و می‌شوند، تاکید کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر