اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۹۷۵

جمع‌آوری شبکه هوایی برق مناطق مرکزی ساری

ساری| مهدی عبوری در همایش توزیع برق مناطق برتر کشور اظهار کرد: توسعه شهر ساری بر مبنای گردشگری بنا شد بر این اساس همگرایی و استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان از برنامه‌های تیم مدیریت شهری است.وی با اعلام اینکه تعامل و همکاری مناسبی بین توزیع برق و شهرداری ساری وجود دارد، افزود: در مدت 4سال گذشته ۳۰میلیارد تومان در حوزه برق هزینه شده است. وی با اعلام اینکه طرح همکاری از ظرفیت کارشناسان توزیع برق در شهرداری در دستور کار است، افزود: این روند تعاملی

دو‌جانبه است و این روند در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان تداوم خواهد داشت. عبوری به اقدامات انجام شده برای استفاده از ظرفیت توزیع برق برای برق‌رسانی به پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری اشاره کرد و ادامه داد: طرح استفاده از ظرفیت شرکت توزیع برق استان در بزرگ‌ترین پروژه پارک شمال کشور در برنامه کاری قرار دارد.


ارسال بیش از 13 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی از انبار شهید رحیم آنجفی

اراک| مدیر شرکت نفت منطقه مرکزی گفت: روزانه 13میلیون و684 هزار لیتر لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی از انبار سردار شهید رحیم آنجفی اراک بارگیری و ارسال می‌شود. به گزارش روابط عمومی منطقه استان مرکزی عبدالله گیتی‌منش، مدیر این منطقه گفت در انبار راهبردی شهید آنجفی استان مرکزی با ظرفیت ذخیره‌سازی بالغ بر یک میلیارد لیتر طی 9ماهه اول سال جاری به طور متوسط روزانه 13میلیون و 684 هزار لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین معمولی , سوپر , یورو4 , نفتگاز یورو 4 , نفت کوره و نفت سفید بارگیری و برای مبادی مصرف ارسال شد. وی میزان بارگیری و ارسال گاز مایع را به طور متوسط در هر روز طی 9ماهه اول سال جاری مقدار 1700تن ذکر کرد و گفت این مقدار تقریبا معادل 25درصد مصرف کل کشور است. وی بیان کرد از دیگر فرآورده‌هایی که از طریق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی بارگیری و به مبادی مصرف ارسال می‌شود می‌توان به پروپیلن، وکیوم باتوم و گوگرد اشاره کرد.


ارسال سومین محموله اشیای قدیمی منطقه مرکزی به موزه شرکت

اراک| به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی حجت ولیان، رییس روابط عمومی این منطقه گفت: پیش از این بیش از 10قطعه از لوازم و تجهیزات صنعتی و نفتی در منطقه مرکزی شناسایی شده و اسناد آن به منظور معرفی به موزه خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ارائه شده است. وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به موزه شرکت تصریح کرد: معرفی این گنجینه عظیم و قابلیت‌های گسترده صنعت نفت برای مردم به عنوان صاحبان حقیقی صنعت نفت ایران ضروری است و انجام این مهم جز با پشتیبانی و همراهی همه همکاران امکان‌پذیر نیست. وی گفت: تاریخ 106ساله صنعت نفت ایران در کلام بازنشستگان نهفته است و با این وسایل قدیمی و ارزشمند عجین است.


تمایل کشورهای عربی برای خرید گلاب و عرقیات گیاهی ایران

شیراز| مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت که با توجه به تمایل کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به واردات گلاب و عرقیات گیاهی این استان، حضور کنسرسیوم صادراتی گلاب و عرقیات میمند فارس در نمایشگاه کشور عمان می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد بازارهای صادراتی شود. شاهپور قنبری در نشست کمیته راهبردی کنسرسوم صادراتی گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس افزود: همچنین با اختصاص یارانه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برخی اعضای کنسرسیوم با حضور در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا که دوم تا ششم آذر 95 برگزار شد، موفق به برپایی غرفه و ارائه توانمندی‌های خود شدند.


دلال‌های جو در خراسان شمالی از خواب بیدار شده‌اند

بجنورد| مدیرعامل اتحادیه دامداران بجنورد گفت: افزایش قیمت جو به مشکلی جدی برای دامداران تبدیل شده است. حسینعلی حصاری با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو جو

400 ریال افزایش یافته است، افزود: تا تاریخ 6 دی ماه سال جاری قیمت هر کیلو جو 7500ریال بوده این درحالی است که این عدد بعد از گذشت چند روز 7900 ریال بوده است. وی ادامه داد: افزایش قیمت جو از سوی دولت سبب شد تا دلال‌ها یک‌باره از خواب بیدار شوند و آنها نیز این قیمت را افزایش دهند.


14 پرواز جدید در مسیر تهران -بوشهر

بوشهر| مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده و کافی نبودن پروازهای کنونی 14پرواز جدید در هفته از سوی شرکت هواپیمایی تابان در مسیر تهران - بوشهر و بالعکس برقرار شد. کمال دهقان‌منشادی دیروز گفت: ساعت ورود و خروج پروازهای جدید شرکت تابان در فرودگاه بوشهر که از امروز آغاز شده هر روز به ترتیب ساعت 10 و11صبح است. وی اضافه کرد: مردم بوشهر غیر از پروازهای بامداد و شب امکان استفاده از پروازها در طول روز را نداشتند که با توزیع پروازها و درخواست‌های مکرر مردم و مسوولان با تدبیر و مدیریت انجام شده، امکان استفاده از پرواز در ساعت‌های بین روز نیز برای مسافران این مسیر فراهم شد.


آغاز مرحله جدید فعالیت کوله‌بری در قصرشیرین از امروز

قصرشیرین| معاون فرمانداری شهرستان قصرشیرین از آغاز مرحله جدید فعالیت کوله‌بری در قصرشیرین از روز یک‌شنبه (26دی) خبرداد. نعمت‌الله نازپرورده در این باره اظهار کرد: این مرحله از فعالیت کوله‌بری در قصرشیرین تا مدت 3ماه ادامه خواهد یافت. معاون فرمانداری شهرستان قصرشیرین گفت: اعضای تعاونی مرزنشینان قصرشیرین که شامل کلیه روستاهای بخش مرکزی قصرشیرین و بخش سومار این شهرستان است شامل اجرای این مرحله از طرح هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر