واعظی: وحدت، رمز پیشبرد سریع برنامه‌ها در کشور است

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۹۷۰

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وحدت و همدلی مسوولان و قشرهای مختلف مردم، رمز پیشبرد سریع طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی دیروز در آیین گشایش تقاطع بزرگ غیرهمسطح مهر ویلای کرج افزود: همه مسوولان باید برای عمران و آبادانی کشور دست به دست هم دهند تا میزان موفقیت‌ها روزافزون شود.

وی ادامه داد: امروز کشور نیاز به عمران و آبادانی بیشتر دارد، اکنون در بخشی از طرح‌ها جلو هستیم و در بخشی هنوز حرکت کند است.

واعظی گفت: طرح‌هایی که با سرعت و دقت مناسب پیش می‌رود، حاصل وحدت و همدلی است و باید این رویه را در پیش بگیریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید میزان همکاری‌ها و همدلی‌ها را بیشتر کرد تا طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی زودتر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اهمیت جغرافیایی استان البرز گفت: این استان معین پایتخت برای مواقع ضروری است؛ هرچه البرز آبادتر باشد؛ کمک‌رسانی به تهران در مواقع نیاز بهتر خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با قدردانی از اجرای تقاطع غیرهمسطح مهرویلای کرج که یک سال زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید، افزود: در تمام پروژه‌ها باید این رویه را در پیش گرفت.

وی با اشاره به توانمندی‌های مسوولان اجرایی و نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از این ظرفیت‌ها باید برای توسعه سریع استان به خوبی استفاده شود.

تقاطع غیرهمسطح مهرویلای کرج که علاوه بر روان‌سازی ترافیک در کلان‌شهر کرج، هسته مرکزی شهر را به 2 بزرگراه شمالی و جنوبی و فرودگاه پیام متصل می‌کند، صبح شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار البرز، اعضای شورای شهر و شهردار کرج به بهره‌برداری رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر