شمارش معکوس برای دهمین کنگره جهانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۹۴۸


کمتر از یک‌سال به برگزاری دهمین کنگره جهانی اتاق‌های بازرگانی در تاریخ ۱۹-۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷

(برابر با ۲۸ الی ۳۰ شهریور ۱۳۹۶) در سیدنی زمان باقی مانده است. این رویداد بزرگ توسط اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) و‌ فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی‌ (WCF) و اتاق کسب و کار سیدنی (SBC) برگزار می‌شود. این رویداد با حضور پیتر میهوک، رییس WCF در محل اتاق کسب و کار نیوساوت ولز در شمال سیدنی برگزار می‌شود.

استفن کارترایت (Stephen Cartwright)، مدیر ارشد اجرایی SBC گفت: «اتاق کسب و کار سیدنی افتخار همکاری در برگزاری این رویداد را دارد. این یک فرصت بی‌نظیر برای شرکت SBC و همچنین تمام اتاق‌های استرالیا نه تنها برای نشان‌دادن توانایی‌ها و تخصص‌ها بلکه همچنین جهت گسترش تلاش‌های مبادلات دوجانبه ضروری است.» اتاق کسب و کار سیدنی افتخار همکاری در برگزاری این رویداد را دارد. این یک فرصت بی‌نظیر برای شرکت SBC و همچنین تمام اتاق‌های استرالیا نه‌تنها برای نشان‌دادن توانایی‌ها و تخصص‌ها بلکه همچنین جهت گسترش تلاش‌های مبادلات دوجانبه ضروری است.

پیرو این رویداد، پیتر میهوک با استارت آیرز

(Stuart Ayres MP)، وزیر تجارت و گردشگری کشور نیو ساوت ولز و همچنین وزیر ورزش دیدار خواهد داشت. این دو رهبر درباره بسیاری از مزیت‌های رقابتی harbor city و اینکه چگونه نقش رویدادهای بزرگ کسب و کار مانند این کنگره در تقویت تجارت جهانی، بحث و گفت‌وگو خواهند داشت. میهوک در ادامه خاطرنشان کرد: «این شگفت‌انگیز است که چگونه این پیوستگی حتی پس از ۲۰سال در حال گسترش است، من مطمئن هستم این رویداد یک موفقیت بزرگ خواهد بود و فراتر از سطح انتظارات است.» این رویدادیک همکاری پیشگامانه بین کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا پاسیفیک CACCI)، WCF) و SBC است. CACCI در کنفرانس سالانه خود با این کنگره متحد شده و به یک شریک استراتژیک منطقه‌یی تبدیل می‌شود. همچنین این همکاری در جشن سالگرد ۵۰ امین سال تاسیس CACCI در ماه نوامبر ۲۰۱۶ در تایوان به نمایش گذاشته می‌شود.

سخنرانان دهمین کنگره جهانی WCF شامل سانیل بیهاتی میتال (‌Sunil Bhar Mittal) رییس ICC و موسس و رییس شرکت‌های بیهارتی‌، اودید بوچاماو (Ouided Bouchamaoui) برنده جایزه ۲۰۱۵ صلح نوبل و رییس کنفدراسیون تجارت، صنعت و صنایع‌دستی تونس‌، استیو کیللا (Steve Killelea) موسس و مدیر اجرایی موسسه اقتصاد و صلح و جامز پارکر(James Packer) رییس شرکت

CPH Management و معاون رییس Melco Crown Entertainment, هستند و ‌درباره برخی چالش‌های جهانی مرتبط بحث و تبادل نظر می‌کنند. این برنامه سه روزه موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و محیطی را در بر می‌گیرد. گستره وسیع موضوعات این رویداد این کنگره را به یک بستر با ارزش برای مقابله با چالش‌های کسب و کار و اتاق‌ها تبدیل کرده است. از طریق جلسات آموزنده و کارگاه‌های آموزشی آموزنده نمایندگان فرصتی برای کسب دیدگاه‌های جدید، بینش‌های صنعت و اشتراک‌گذاری دانش و تبادل آن است. گفتنی است که این نخستین بار است که بعد از چند سال نماینده ایران در هیات رییسه فدراسیون اتاق‌های بازرگانی حضور خواهد داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر