طراحی برس هوشمند برای سلامت مو

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۴۰

پی‌سی‌مگ| برای نخستین‌بار یک برس هوشمند طراحی و عرضه شده که به شما کمک می‌کند موهایتان را به راحتی و دقت مرتب کنید.

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با خرید انواع شامپو، مواد حالت‌دهنده، روغن‌های مختلف و... تلاش می‌کنند تا موهایشان را به همان حالتی که دوست دارند مرتب کنند، اما لزوما در این زمینه موفقیتی کسب نمی‌کنند. حالا دو شرکت L'Oreal و Kerastase برسی را طراحی کرده‌اند که مجهز به حسگرهای متعدد و الگوریتم‌هایی برای تحلیل وضعیت موهای افراد است تا بتواند از میزان سلامت موهای هر فرد مطلع شود و همچنین تاثیر فعالیت‌هایی که برای مراقبت از موها صورت می‌گیرد را بررسی کند.

برس یادشده مجهز به یک میکروفون، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و تعدادی حسگر برای بررسی نحوه تماس برس با موهای افراد است. حسگرهای یادشده وضعیت سلامت موها و سالم یا شکسته بودن آنها را مشخص می‌کنند و در این مورد به فرد هشدار می‌دهند، اگر فرد با شدتی بیش از حد لازم در حال شانه کردن موهایش باشند به وی هشدار می‌دهند و اگر موهای شما بیش از حد خشک یا خیس باشند نیز شما را از موضوع مطلع می‌کنند. برای این برس هم یک برنامه تلفن همراه طراحی شده که از طریق وای‌فای یا بلوتوث با خود این وسیله در ارتباط است و از این طریق می‌توانید داده‌هایی که برس در مورد سر شما جمع‌آوری کرده بررسی کنید. این برنامه شما را از میزان رطوبت موهایتان، دمای محیط، وزش یا عدم وزش باد و... مطلع کرده و برای اصلاح وضعیت شانه زدن موها توصیه‌هایی را به کاربران ارائه می‌کند.

این برس هوشمند که Kerastase Hair Coach نام گرفته از اواسط سال ۲۰۱۷ برای فروش عرضه می‌شود و قیمت آن کمتر از ۲۰۰ دلار خواهد بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر