کارکنان بانک صنعت و معدن، عامل دستیابی به موفقیت‌های بین‌المللی

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۱۸

گروه بانک و بیمه|

هم‌افزایی و کار گروهی همه همکاران بانک صنعت و معدن در ستاد و شعب، عامل دستیابی این بانک به موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی بوده و همین امر موجب تداوم موفقیت‌ها در آینده خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، علی‌اشرف افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سومین گردهمایی کارکنان این بانک با بیان این مطلب افزود: ما برای اینکه به جایگاهی به مراتب بالاتر از آنچه هستیم دست یابیم باید اهداف و برنامه‌های خود را برای سال 1404 شمسی (2025 میلادی) تدوین کنیم. افخمی در تشریح موفقیت‌های بانک صنعت و معدن در فاصله سال‌های 93 تا 95 گفت: در این مدت دارایی بانک از 19هزار میلیارد تومان به 35هزار میلیارد تومان و سرمایه بانک از حدود 2هزار میلیارد تومان به 4هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی گفت: بانک صنعت و معدن تاکنون مبلغ یک‌هزار و 700میلیارد تومان تسهیلات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به صنایع کوچک و متوسط کشورمان پرداخت کرده است. مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن تاکید بر لزوم دستیابی به استانداردهای جهانی بیان داشت: بانک صنعت و معدن نخستین بانکی بود که در کشورمان از سیستم

I. F. R. S برای محاسبات مالی خود استفاده کرده و امروز بانی آموزش این مهم به سایر بانک‌هاست. وی با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن در سال‌های اخیر هیچ‌گونه اضافه برداشتی نزد بانک مرکزی نداشته است، تاکید کرد: این موفقیت حاصل تلاش شما همکاران بوده و باید تلاش کنید که این موفقیت کماکان حفظ شود. وی عملکرد بانک صنعت و معدن در زمینه کنترل داخلی فرآیندها را یکی از دستاوردهای مهم بانک توصیف کرد که می‌تواند تعامل این بانک را با بانک‌ها و موسسات بین‌المللی تسهیل کند. افخمی گفت: بانک ما در سال گذشته در زمینه اعتبارسنجی به رتبه-BB دست یافته است و بی‌شک باتوجه به فعالیت همکاران نتایج بهتری نیز در انتظارمان خواهد بود. وی در زمینه بهبود شرایط ظاهری و محیطی شعب و ستاد بانک صنعت و معدن گفت: این کار همگام با ارتقای سطح فعالیت‌ها، متناسب با جایگاه بانک در فضای داخلی و بین‌المللی و شأن همکاران و مشتریان ما صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، گشایش اعتبارات اسنادی در نخستین روز برجام، انعقاد نخستین قرارداد تامین مالی با اگزیم بانک هند و برقراری روابط کارگزاری با 70 بانک خارجی از 26کشور جهان را از موفقیت‌های بانک صنعت و معدن در دوران پسابرجام ذکر کرد.

افخمی گفت: شبکه فعالیت‌های ما در فضای بین‌المللی برقرار شده و در حال حاضر ما برای ارائه خدمات مالی، این شبکه را دراختیار داریم.

بنا به گفته وی، شرکت‌های گروه بانک صنعت و معدن در مدت یادشده گام‌های بزرگی به جلو برداشته‌اند و سرمایه این شرکت‌ها افزایش مناسبی داشته و قادر بوده‌اند خدمات متمایزی ارائه دهند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، در ادامه افزود: ما باید همواره از خود بپرسیم که آیا تعامل سازنده‌یی با مشتریان داشته‌ایم؟ آیا مشتریان از عملکرد ما راضی هستند؟ آیا ما برای آنها مشاور امینی بوده‌ایم؟ آیا محصولات جدیدی طراحی و وارد بازار کرده‌ایم؟‌

افخمی با تاکید بر ضرورت یافتن راهکارهای جدید برای جذب منابع و بهبود شرایط وصول مطالبات که موجب افزایش توان بانک در تامین منابع می‌شود از کارکنان شعب بانک خواست در امر بازاریابی و تعامل با مشتریان برای تمرکز حساب‌های آنها در بانک صنعت و معدن و گشایش ال‌سی از طریق این بانک توجه ویژه‌یی داشته باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر