تمدید تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۸۶۱

ابراهیم حیدری، معاون پژوهشی اداره کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی از تمدید مهلت تخفیف

50 درصدی خرید کتاب به اعضا و مربیان باشگاه‌های کتابخوانی خبر داد. به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی جشنواره باشگاه‌های کتابخوانی گفت: مهلت تخفیف50 درصدی خرید کتاب برای اعضا و مربیان جام باشگاه‌های کتابخوانی تا 4بهمن ‌ماه تمدید شد. اعضا و مربیان باشگاه‌های کتابخوانی می‌توانند با داشتن کارت ملی به کتاب‌فروشی‌های برگزیده مراجعه و کتاب‌های مورد نیازشان را تهیه کنند.

او افزود: این باشگاه‌ها در مرحله اول در ۱۶شهر نامزد پایتخت کتاب ایران یعنی اصفهان، اهواز، تبریز، بوشهر، خورموج، دزفول، رامهرمز، رشت، سبزوار، شهرری، شهرکرد، شیراز، کاشان، گنبدکاووس، نیشابور و یزد راه‌اندازی شده است. این باشگاه تاکنون بیش از 18هزار عضو دارد. وی تصریح کرد: هر مربی که در یکی از دستگاه‌های آموزشی یا فرهنگی شهر فعال است، می‌تواند باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را راه‌اندازی کند. بر این اساس معلمان، روحانیان، مربیان کانون پرورش فکری و کتابداران کتابخانه‌های عمومی ازجمله افرادی هستند که می‌توانند اقدام به راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی کنند.

او متذکر شد: پیش‌تر اعضا و مربیان باشگاه‌ها تا 24 آبان‌ فرصت استفاده از این امکان را داشتند و به دلیل استقبالی که از این طرح تخفیف شد تا 4بهمن ماه تمدید شد. حیدری گفت: به پیشنهاد دبیرخانه پایتخت کتاب نیشابور و با همکاری شبکه شهرهای دوستدار کتاب و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس تفاهمنامه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مشارکت خانه کتاب و همکاری دستگاه‌های اجرایی و عمومی شهرها «جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» در ۱۶شهر نامزد پایتخت کتاب ایران برگزار شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر