پایان اکران 5 فیلم سینمایی در تهران

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۷۸۶

اکران 5فیلم سینمایی از 7دی‌ماه در سینماهای تهران به پایان می‌رسد. به گزارش ایسنا، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه ششم دی‌ماه این شورا گفت: طبق آیین‌نامه شورای صنفی نمایش، تعداد سقف هفته‌های نمایش فیلم‌های «آس و پاس»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «خشکسالی و دروغ»، «سیانور» و «این زن حق‌اش را می‌خواهد» پر شده و براساس آیین‌نامه شورا، سه‌شنبه هفتم دی‌ماه آخرین روز نمایش این فیلم‌ها در تهران خواهد بود.

او افزود: همچنین مقرر شد از هشتم دی‌ماه دو فیلم «ما همه گناهکاریم» حامد امرایی در گروه «زندگی» و فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» سید محمدرضا ممتاز هم در گروه «ماندانا» اکران خود را آغاز کنند. در «ما همه گناهکاریم» که مضمونی دینی و معناگرا دارد، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، رخساره شجاع‌الدین، پردیس احمدیه و آرش صادقی بازی می‌کنند.

همچنین اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا باباییان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌‌ای، گوهرشاد مهابادی و احسان فدایی بازیگران اصلی فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» هستند. این گزارش در حالی است که جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم کمدی

«آس و پاس» و سقوط دو پله‌یی فیلم «فروشنده» پس از پایان زمان رسمی اکران منتشر شده بود. آس و پاس فیلمی به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش و عبدالله علیخانی ساخته سال 1394 است. این فیلم در تاریخ 28 مهر 1395 در سینماهای ایران اکران شده است. «سیانور» بهروز شعیبی همچنان در فروش موفق بوده و با اتکا به خروج فیلم فروشنده از بخش رسمی فروش سینمای ایران به جایگاه دوم رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر