رسیدگی سریع به حقوق‌های نجومی

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۷۱۹

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه رسیدگی دستگاه قضا باید خالی از شعار و جانبداری سیاسی باشد، بر رسیدگی قضایی این پرونده تاکید کرد و گفت: این پرونده در دادستانی در جریان است و امیدواریم هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

به گزارش صدا و سیما، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسوولان عالی قضایی به موضوع حقوق‌های نجومی اشاره کرد و افزود: اینکه این مساله چگونه پدید آمد و اینکه عده‌یی خواستند از آن بهره‌برداری سیاسی کنند یا نه، بحث دیگری است و امروز توقع و انتظار مردم، رسیدگی دستگاه قضایی است.

وی افزود: برخی‌ها هم در رسانه‌ها گفتند که این حقوق‌های نجومی در 3 قوه بوده که حرف خلافی است و ما در قوه قضاییه حقوق‌های نجومی نداریم و به صراحت می‌گویم اینکه یک قاضی با بیش از 30 سال سابقه فلان قدر حقوقش بالاتر باشد، طبیعی است. وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: در جهان و نه فقط در کشور ما اینکه به متخصصی مبلغ قابل قبولی و البته نه به هر میزان بدهند، طبیعی است و ما نمی‌گوییم که چرا به متخصصان‌تان در ازای تخصص چیزی پرداختید و نمی‌گوییم فلان مهندس شرکت نفت که در دمای 50 درجه کار می‌کند، فلان مقدار داده‌اید؛ اگر در چارچوب عرف باشد کسی ایرادی نمی‌گیرد و نمی‌گوییم چرا به فلان پزشک متخصص جراح فلان مبلغ پرداخت شده است؟ این طبیعی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر