ساعت 8 شب، مجتمع تجارى ارگ تجریش. خودروهاى امداد و انتظامى جلو در مجتمع مىایستند. چند آتشنشان به همراه خبرنگاران و ماموران حراست در طبقات مجتمع در رفت و آمد هستند. مردم سراسیمه به اطراف نگاه مىکنند. صداى هشداردهندهها به تعلیق فضا کمک مىکند. نمایشگرهاى بزرگ مجتمع روشن شده و تصاویر دوربینهاى مدار بسته را براى مردم پخش مىکند. هر لحظه به جمعیت مقابل نمایشگرها افزوده مىشود، کسى قصد خودکشى دارد و ناگهان انیمیشن خودکشى یک ماشین ظرفشویى به علت استفاده نادرست از لوازم خانگى پخش مىشود و این کمپین جذاب شرکت مربوطه با سوت و کف مردم به پایان مىرسد. دنیاى تبلیغات و مارکتینگ مسیر متفاوتى را طى مىکند و ایده تبلیغاتى و جذب مردم، حرف نخست را در کسب بازار مىزند. در هنر مدرن، مخاطب سهم بارزى در نمایش دارد و هر میزان هنرمند بتواند سهم حضور مخاطب را در اثر خود بیشتر کند به جایگاه موفقیت نزدیکتر شده است. اجراى این کمپین موفق و متفاوت را مىتوان رنسانس ایده محور و محتوا محور در تبلیغات و مارکتینگ ایران دانست.
بهرهگیرى از دانش و ایده هنرمندان جوان همچنین ظهور چهرههاى جوان در عرصه تبلیغات و برندینگ کشور مورد مهمى است که نمىتوان از آن چشمپوشى کرد. اعتماد برندهاى مطرح اقتصادى به جوان ایرانى را باید به فال نیک گرفت چراکه نادیده گرفتن جوان متخصص ایرانى در سالهاى اخیر توانست آسیب بسیارى به جامعه وارد کند. ایدههاى جذاب و پیش رو در عرصه تبلیغات و برندینگ تنها با حمایت از جوان ایرانى و اعتماد به آن میسر مىشود. باید بپذیریم که جامعه درحال گذر به سوى رشد و توسعه است و الگوهاى سنتى در حوزه تبلیغات و برندینگ هر چند با هزینههاى کلان صورت گیرد، محکوم به شکست است.