اعتبارهای ایلام در بودجه سال آینده 16.4 درصد افزایش یافت

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۱۵۹

ایلام| سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان ایلام گفت: مجموع اعتبارهای استان ایلام در لایحه بودجه سال آینده 16.4 درصد افزایش یافته که از میانگین کشوری با 15.9 درصد، حدود نیم درصد بیشتر است. رحمت‌الله قیصوری دیروز در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اعتبارهای هزینه‌یی و تملک دارایی‌های سرمایه‌یی این استان به ترتیب 17.5درصد و 15.1 درصد در لایحه بودجه 96 افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مجموع بودجه کل کشور در لایحه بودجه 96 نسبت به سال گذشته 10.7 درصد افزایش دارد، یادآور شد: در بودجه سال آینده هر بشکه نفت 50 دلار و هر دلار نیز 3 هزار و 300 تومان در نظر گرفته شده است. وی گفت: همچنین برای نخستین‌بار ردیف اعتباری با عنوان توسعه زیرساخت‌های امور مربوط به زائران عتبات عالیات در استان ایلام در بودجه سال آینده ایجاد شده است. قیصوری با بیان اینکه استان ایلام دروازه اصلی تردد زائران اربعین است، اظهار کرد: این ردیف اعتباری جدا از بودجه سالانه استان و تنها مختص تکمیل زیرساخت‌های حوزه اربعین است و باید تلاش شود در سال‌های آینده استمرار داشته و تقویت شود. وی میزان اعتبار ردیف بودجه‌یی اربعین استان ایلام را 200 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این اعتبار با رایزنی و تلاش مسوولان استان در لایحه بودجه سال آینده گنجانده شده است.

قیصوری تاکید کرد: اختصاص ردیف اعتباری اربعین در لایحه بودجه، همواره یکی از درخواست‌های مسوولان استان برای تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پذیرایی بهتر از زائران اربعین بوده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر