مدرسه کسب و کار زنجان دارای استانداردهای بین‌المللی است

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۱۵۸

زنجان| معاون رییس‌جمهوری گفت: مدرسه کسب و کار صوفی در زنجان دارای استانداردهای بین‌المللی برای فعالیت است.

به گزارش مهر، جمشید انصاری دیروز در آیین افتتاح نخستین مدرسه کسب و کار کشور، اظهار داشت: این مدرسه برای نخستین ‌بار در کشور با استانداردهای جهانی آغاز به کار می‌کند. وی با بیان اینکه مدرسه کسب و کار صوفی زنجان در شهر زنجان و با همت دلسوزان علمی این شهر افتتاح می‌شود، افزود: هرچند این مدرسه در شهر زنجان قرار دارد، اما خدمات و کارکرد آن به صورت ملی تعریف شده است.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با بزرگ خواندن این اقدام در عرصه علمی -صنعتی کشور تاکید کرد: افتتاح این مدرسه اقدام بزرگی محسوب می‌شود که با اراده مدیران و نخبگان علمی استان زنجان و همت مدیران دولتی محقق شده است. انصاری با بیان اینکه تا به امروز هیچ مدرسه‌یی با این کارکرد در کشور نداریم، افزود: این مدرسه با استاندارد بین‌المللی برای نخستین‌بار در کشور آغاز به کار می‌کند و در آینده می‌تواند کارکردهای مثبتی برای بخش مدیریتی کشور داشته باشد.

انصاری ضمن تشریح ایده اولیه این مدرسه و کارکرد مهم آتی در سطح کشور، اظهار داشت: امروز در سطح دنیا تربیت مدیر برای بخش‌های مختلف تخصص‌های خاص و ویژه‌یی نیاز دارد که در کشور ما این مهم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر هیچ مجوزی برای ایجاد مراکز علمی در کشور صادر نمی‌شد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و ایده خاص این اقدام، همچنین به دلیل حضور پرفسور ثبوتی، چهره ماندگار علمی کشور این امر مهم محقق شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر