فروش «سلام بمبئی» به 2.5 میلیارد رسید

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۶۹۳

با وجود سردی هوا در آخرین روزهای پاییز، گیشه سینماها همچنان گرم است و فیلم‌ها با حضور مخاطبان خود روزهای پربیننده‌یی را پشت سر می‌گذارند. به گزارش هنرآنلاین «سلام بمبئی» فیلم جنجالی و پرسروصدای این روزها به کارگردانی قربان محمدپور، که نخستین فیلم سینمایی مشترک بین ایران و هند است، با در اختیار داشتن 72سالن سینمایی موفق به فروش 2میلیارد و 500 میلیون تومانی شده است.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌یی می‌شوند. در این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی محمودی، بهروز چاهل، دیا میرزا، گلشن گروور، پونام و... به ایفای نقش می‌پردازند.

«مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی طی مدت 16روز و با در اختیار داشتن 22سالن سینمایی موفق به فروش 250میلیون تومانی شده است. «مشکل گیتی» درباره زوجی به نام ایرج و گیتی است که در آستانه فروپاشی زندگی مشترکشان هستند، توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است. در این فیلم سینمایی حمید فرخ‌‌نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رویا نونهالی، امید روحانی، رامین ناصرنصیر، پانته‌آ مهدی‌نیا، فریبا نادری، حسن اسدی و علی عبادت‌طلب به ایفای نقش می‌پردازند.

«نفس» به کارگردانی نرگس آبیار طی مدت 30روز و در اختیار داشتن 35سالن سینمایی تاکنون موفق به فروش 930میلیون تومانی شده است. این فیلم روایتگر قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سال‌های 57 تا 62 است. روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم که همراه پدرشان غفور و مادربزرگشان در دهه50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد. در روایت تازه آبیار هنرمندانی چون مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، سیامک عبادی زاده، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده‌ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم‌پور به هنرنمایی می‌پردازند. «فروشنده» اصغر فرهادی طی مدت 100روز و در اختیار داشتن 21سالن سینمایی تاکنون 15میلیارد و 800 میلیون تومان فروش را تجربه کرده است. «فروشنده» روایت زندگی زن و شوهری است که در حال بازی در نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر هستند. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی و فرید سجادی‌حسینی، با حضور: مینا ساداتی، مارال بنی‌آدم، مهدی کوشکی، عماد امامی، احترام برومند، محمد امامی، علی‌رضا روفوگران، آزاده موحد، شیرین آقاکاشی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی و بازیگر خردسال: سام ولی‌پور در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر