روی موج خبر

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۶۱۸

علی‌اصغر احمدی معاون جدید سیاسی وزیر کشور شد؛ ایرنا عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور طی حکمی علی‌اصغر احمدی را به‌عنوان معاون جدید سیاسی این وزارتخانه منصوب کرد. در حکم رحمانی‌فضلی خطاب به احمدی آمده است: فراهم‌سازی و تمهید شرایط و همه مقدمات لازم برای برگزاری قانونی و هرچه شایسته‌تر و باشکوه‌تر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام شایسته امور مربوط به تقسیمات کشوری از جمله ضروریات و موارد مهمی است که انتظار دارد در‌راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تحقق ماموریت‌های وزارت متبوع در زمینه‌های یاد شده اهتمام و تلاش کنید.

نشست هیات 590نفری اقتصادی روسیه در تهران با همتایان ایرانی؛ ایرنا تهران امروز میزبان نشست سه روزه کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و روسیه و همایش بزرگ تجاری دوجانبه با حضور هیات 590نفری روسی است که گام اصلی اجرای راهبرد حسن روحانی و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری دو کشور برای گسترش فراگیر روابط به‌شمار می‌رود. گفتنی است سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌ها که با ریاست مشترک محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه برگزار می‌شود، بی‌سابقه‌ترین برنامه‌ریزی برای افزایش همکاری‌های دو کشور به‌شمار می‌رود.

تماس تهران با طالبان در جهت کنترل و اشراف اطلاعاتی است؛ ایسنا محمدرضا بهرامی سفیر کشورمان در کابل در گفت‌وگو با تلویزیون آریانا افغانستان اظهار کرد: ما با طالبان تماس داریم اما رابطه نداریم. تماس ما با طالبان با هدف کنترل و اشراف اطلاعاتی است. وی همچنین افزود: ما علاقه‌مند هستیم و تلاش می‌کنیم زمینه مذاکرات میان دولت افغانستان و طالبان را فراهم کنیم.

برخی از روی توهم به نقش محوری اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲ باور ندارند؛ ایسنا محمدرضا عارف در دیدار جمعی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهرستان نکا تصریح کرد: اینکه برخی آقایان به نقش محوری اصلاح‌طلبان در انتخابات خرداد ۹۲ باور ندارند و هر از گاهی منکر این نقش می‌شوند بیشتر به یک توهم و غرور کاذب برمی‌گردد، برادرانه می‌گویم طرح این‌گونه اظهارات کمکی به تداوم روند موجود در انتخابات آینده نمی‌کند. وی همچنین صداقت مسوولان با مردم را عامل مهم اعتماد بین حاکمیت و ملت دانست و گفت: تغییر روند کشور در خرداد ۹۲ که امری اجتناب‌ناپذیر بود به خاطر رویگردانی مردم از دروغ و رفتارهای عوام‌فریبانه بود و انتظار است مسوولان پاسخ اعتماد مردم به تفکر اصلاح‌طلبی و اعتدالی را با اخلاق و عقلانیت و عمل به وعده‌های داده شده، بدهند.

اعضای کمیته 3 نفره اتاق معاملات سهام شرکت پدیده شاندیز تعیین شدند؛ ایرنا بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌یی وزارت کشور و رییس کارگروه ویژه پیگیری مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز، از توافق سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت پدیده شاندیز، برای تعیین کمیته سه نفره اتاق معاملات سهام پدیده شاندیز، خبر داد. وی افزود: با تحقق این امر، یکی از مهم‌ترین مصوبات گذشته مرتبط با رفع مشکلات شرکت پدیده شاندیز، مبنی‌بر راه‌اندازی اتاق معاملات سهام شرکت پدیده شاندیز، شکل اجرایی به خود خواهد گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر