شهرداران از آغاز پروژه‌های جدید خودداری کنند

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۵۰۰

گیلان|

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداران نباید تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام شهری به پایان نرسیده و بودجه لازم برای اجرای پروژه‌های جدید تخصیص نیافته است، پروژه جدیدی را آغاز کنند.

به گزارش ایسنا، خلیل راحتی دیروز در سومین نشست تخصص مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری سراسر کشور که در رشت برگزار شد، گفت: برنامه راهبردی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال 1395 با توجه به ارکان اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری مشتمل بر مقاوم بودن اقتصاد، استفاده از همه‌‌ ظرفیت‌هاى دولتى و مردمى، حمایت از تولید ملى، مدیریت منابع ارزى و مدیریت مصرف تدوین شده است.

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: توسعه حمل ونقل عمومی از اهداف کلان برنامه راهبردی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است و در این بخش بازسازی 1500دستگاه اتوبوس و نوسازی 58 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در دست اجراست و در این راستا در 26 آذر 20دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی به گیلان تحویل داده می‌شود.

وی از همه شهرداران و مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری سراسر کشور خواست تا مدیریت منابع کنند و اضافه کرد: تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام شهری به پایان نرسیده و بودجه لازم برای اجرای پروژه‌های جدید تخصیص نیافته است، پروژه جدیدی را آغاز نکنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر