کیوسک

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۷۹

نیویورک‌تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به تاثیر صحبت‌های ترامپ بر بازار کار امریکا اختصاص داده است. این گزارش نشان می‌دهد تصمیم‌هایی که ترامپ برای بازار کار امریکا می‌گیرد، می‌تواند بازار کار این کشور را خراب کند. در برنامه اقتصادی ترامپ، کاهش مالیات‌ها، رونق بخشیدن به بازار کار از طریق توسعه بنگاه‌های خرد و لغو بسیاری از آیین‌نامه‌ها و مقررات به گفته او «دست‌ و پاگیر» دولتی در راس برنامه‌های ارائه شده، قرار دارد. برنامه‌یی که با وجود مبهم بودن و اشارات کلی با هوشمندی در راستای مطالبات بسیاری از طبقات ناراضی امریکایی تنظیم شده بود و نتیجه آن هم نهایتا ترامپ را در راس ساختار اجرایی ایالات متحده امریکا نشانده است.


تایمز:

روزنامه انگلیسی تایمز تیتر یک خود را به ترس‌های ایجاد شده در حزب کارگر اختصاص داده است. این روزنامه صحبت‌هایی از جرمی کوربین منتشر کرده که نشان از احتمال شکست در این حزب دارد. این درحالی است که کمی قبل جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر بار دیگر به رهبری این حزب سیاسی مخالف بریتانیا برگزیده شده‌ بود. با این حال کوربین معتقد است که تعداد کرسی‌های تصاحب شده از سوی حزب کارگر اندک است و این مساله مشکلاتی را در پی خواهد داشت. کوربین در همه‌پرسی برگزیت به دیوید کامرون، نخست‌وزیر محافظه‌کار این کشور پیوسته و خواهان ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا شده بود. هرچند که وی برخلاف کامرون به سود ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا تبلیغی نکرد.


ال ‌پاییس:

این روزنامه اسپانیایی زبان تیتر یک خود را به پیشرفت در بودجه اسپانیا اختصاص داده است. این مساله آن ‌طور که «ال‌پاییس» اشاره کرده است در نتیجه توافق دو حزب اصلی این کشور صورت گرفته است. این گزارش درحالی است که 6 ماه قبل دو حزب مهم اسپانیا برای تشکیل دولت توافق کردند. حزب متعلق به نخست‌وزیر اسپانیا توافقی با یک حزب میانه‌رو این کشور امضا کرد که شانس تشکیل یک دولت جدید در اسپانیا بعد از 9ماه بن بست سیاسی را افزایش می‌دهد. بر این اساس حزب متعلق به ماریانو راخوی توانست یک توافق را با حزب میانه‌رو سیودادانوس امضا کند. راخوی قرار است براساس این توافق در تاریخ 31 آگوست با حمایت حزب سیودادانوس کاندیداتوری‌اش را برای نخست‌وزیری در پارلمان به رای بگذارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر