اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۵۹

فروش اقساطی سمند ال.ایکس با 18 میلیون پیش‌پرداخت

تهران گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت ایام فرخنده ماه ربیع‌الاول، فروش اعتباری سمند ال.ایکس بنزینی با 18میلیون پیش‌پرداخت را از صبح امروز یک‌شنبه آغاز می‌کند. اقساط این طرح فروش در دو شیوه 12 یا 18ماهه و در قالب چک‌های 4 و 6ماهه دریافت خواهد شد. در شیوه 12ماهه، علاوه بر 18میلیون تومان پیش‌پرداخت 3فقره چک با فاصله هر 4ماه یک‌بار به مبلغ 47میلیون و 480هزار ریال نیز دریافت می‌شود. همچنین در فروش اعتباری 18ماهه، علاوه بر مبلغ پیش‌پرداخت، 3فقره چک با فاصله هر 6ماه یک‌بار به مبلغ 50میلیون و 880هزار ریال دریافت می‌شود. سمندهای قابل عرضه در این طرح فروش لیزینگی در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری متال و آبی کبود هستند و تحویل آنها 60روزه خواهد بود. طرح فروش اقساطی سمند ال.ایکس با 18میلیون پیش‌پرداخت از 14آذرماه آغاز و تا تکمیل ظرفیت آن ادامه خواهد یافت. هموطنان جهت ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.


ترانزیت ۵۲۰۰ تن مازوت توسط راه‌آهن شمال

به مقصد بندر عباس

ساری مدیرکل راه‌آهن شمال اعلام کرد: با به‌کارگیری ۹۰دستگاه واگن مخزن‌دار بیش از۵۲۰۰ تن مازوت وارده از ترکمن باشی به بندرامیرآباد، بارگیری و جهت ترانزیت به کشور امارات به سمت بندرعباس حمل شد. یوسف گران‌پاشا اظهار داشت: با توجه به اینکه حمل و نقل ریلی چند برابر نسبت به حمل و نقل جاده‌یی کارآمدتر بوده و دارای مزایای دیگری همچون ایمنی، صرفه‌جویی اقتصادی و سوختی، جلوگیری از آلودگی‌ها و نزدیک شدن به استانداردهای زیست‌محیطی است، این نوع حمل و نقل مورد توجه کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. یوسف گران‌پاشا گفت: برخورداری از موقعیت مناسب جغرافیایی خصوصا توریستی و تفریحی و قرار گرفتن در کانون برخی از مهم‌ترین کریدورهای حمل و نقل ریلی نظیر ترکمنستان- ایران، اتصال ریلی بندر امیرآباد به شبکه ریلی راه‌آهن شمال و امتیازات و ویژگی‌های خاص مازندران سبب شد تا کشورهای همسایه نیز برای ترانزیت بار از ایران به مقاصد مختلف به راه‌آهن توجه کنند. گران‌پاشا از ترانزیت بیش از ۵هزار و ۲۰۰تن نفت کوره وارده از بندرترکمن باشی در کشور ترکمنستان به بندر امیرآباد به سمت بندرعباس جهت حمل به کشور امارات خبر داد و گفت: این میزان بار در کمتر از ۱۲ ساعت توسط ۹۰ دستگاه واگن مخزن‌دار بارگیری و از بندر امیر آباد خارج شد. مدیرکل راه‌آهن شمال افزود: در تلاش هستیم تا در چند سال آینده سهم خطوط ریلی در ترانزیت کالا را افزایش چشمگیری دهیم.


لوح زرین دیگری به ویترین افتخارات ورزشی منطقه 8 اضافه شد

تبریز ورزشکاران منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شدند در بیستمین جشنواره فرهنگی- ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران لوح زرین دیگری به ویترین افتخارات ورزشی منطقه 8 اضافه کنند. به گزارش روابط‌عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران در این دوره از جشنواره که در شهر اصفهان برگزار شد، ورزشکاران شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران در رشته‌های ورزشی فوتسال، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، شطرنج، پرتاب وزنه و دارت به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند. در این المپیاد ورزشی تیم فوتسال منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شد پس از رقابت تنگاتنگ با حریفان خود مقام برتر این مسابقات را کسب کرده و در زمره برترین‌های بیستمین جشنواره فرهنگی- ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران قرار گیرند. همچنین در ادامه این مسابقات ورزشی محمود عبدالهی از ورزشکاران این منطقه موفق شد با کسب مقام دوم رشته تیراندازی بازی را به نفع خود پایان داده و در سکوی قهرمانی بایستد.


فعال‌سازی طرح‌های سرمایه‌گذاری راکد شهرستان نیر

اردبیل استاندار اردبیل در ادامه سفرهای دوره‌یی به شهرستان‌های استان دیروز برای بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی به شهرستان نیر رفت و نسبت به فعال‌سازی طرح‌های سرمایه‌گذاری راکد این شهرستان قول مساعد داد. خدابخش در بازدید از راه ارتباطی کریق به آرمداق با اشاره به پیشرفت بالای 50درصدی این پروژه اظهار کرد: در کنار اعتباراتی که تاکنون برای این پروژه هزینه شده تکمیل و راه‌اندازی آن نیازمند 5میلیارد تومان اعتبار است که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود. استاندار اردبیل این محور را از جمله محورهای اساسی در شهرستان نیر دانست و گفت: باید مسوولان حوزه راه و شهرسازی در زمینه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه اقدامات اساسی انجام دهند. وی در بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نیر نیز با اشاره به هزینه‌کرد 2میلیاد و 400میلیون تومانی برای اجرای آن گفت: با صرف این میزان اعتبار این پروژه پیشرفت فیزیکی 70درصدی دارد و در حال حاضر عملیات اجرایی آن دنبال می‌شود.


مستمری ۱۲هزار معلول استان گیلان ۲۰درصد افزایش می‌یابد

رشت مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: به ۱۲هزار معلول در گیلان مستمری پرداخت می‌کنیم و این مستمری‌ها سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

محمدرضا پارسی دیروز در نشست تشکل‌های انجمن معلولان در استانداری گیلان اظهار داشت: استان گیلان 45هزار معلول دارد که 18هزار نفر آنها معلول جسمی و حرکتی و 12هزار نفر آنها معلول ذهنی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان از تدوین قانون جامعه معلولان کشور در سال 1393 خبر داد و بیان کرد: وظیفه ما در بهزیستی این است که نگرش جامعه را نسبت به این قشر که 10درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه باید به توانایی‌های معلولان توجه کنیم، تصریح کرد: کارفرمایان باید در مبحث اشتغالزایی به توانایی معلولان توجه کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر