اخبار

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۲۱

بانک عامل افتتاح حساب ارزی مشخص شد

بانک ملت و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجه (سمات) تفاهمنامه همکاری امضا کردند. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، در مراسم امضای این تفاهمنامه که با حضور دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و دکتر هادی اخلاقی‌فیض‌آثار و دکتر محمدرضا محسنی مدیران عامل بانک ملت و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه انجام شد، طرفین در راستای توسعه بازار سرمایه در عرصه بین‌المللی توافق کردند.

هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت در این مراسم از آمادگی کامل این بانک برای حمایت از بازار سرمایه در ابعاد داخلی و بین‌المللی خبر داد. دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این جلسه با قدردانی از مشارکت فعال بانک ملت در بازار سرمایه اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های این بانک، کارهای خوبی می‌توان در عرصه همکاری بازار پول و سرمایه انجام داد.


بانک صنعت و معدن با لیزینگ سورنا خودرو رابطه کاری ندارد

گروه بانک وبیمه بانک صنعت و معدن، پیرو تماس‏های مکرر برخی هموطنان در خصوص ارتباط کارگزاری لیزینگ سورنا خودرو با بانک صنعت و معدن اعلام کرد که هیچ‌گونه ارتباط کارگزاری بین شرکت نامبرده با این بانک وجود ندارد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، این بانک تاکید کرد که برای اطلاع‌رسانی به هموطنان و شفاف‌سازی در رابطه با تماس‌ها و پیگیری‌های هموطنان اعلام می‌شود که هیچ رابطه کاری بین شرکت لیزینگ سورنا خودرو با بانک صنعت و معدن وجود ندارد.


مشتری‌محوری استراتژی مهم بانک رفاه است

مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتری‌محوری یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بانک رفاه است، به همین منظور تغییرات ساختاری در بانک ایجاد شده که در آینده تقویت هم می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه، محمدعلی سهمانی با اعلام این مطلب در جمع مدیران صف و ستاد این بانک در مشهد افزود: لازم است تمام ارکان بانک بر امور مشتریان مبتنی باشد. مشتری‌محوری معادل عدول از قوانین و مقررات بانک مرکزی نیست بلکه ایجاد یک نگاه جامع به مشتری است. وی افزود: با وجود همه تکالیف، انتظارات و محدودیت‌ها دنبال تحقق اهداف در بانک رفاه هستیم. تمام اقدامات بانک برای جلب رضایت ذی‌نفعان است و تلاش‌ها باید به تامین رضایت آنان معطوف شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر