محدودیت تحویل گاز به صنایع استان رفع شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۰۷۳

قزوین مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، از رفع محدودیت تحویل گاز به صنایع استان با توجه به افزایش دما و کاهش مصرف گاز در بخش خانگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، اسماعیل مفردبوشهری با اعلام این خبر گفت: با توجه به سرمای کم‌سابقه‌یی که هفته گذشته استان قزوین و بسیاری از نقاط کشور را تحت تاثیر قرار داده بود و مطابق دستور فوری ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و برای پیشگیری از موازنه منفی در فرآیند تولید و توزیع گاز در بخش‌های خانگی، اقدام به اعمال محدودیت در تحویل گاز به برخی از واحدهای صنعتی پرمصرف کرد. مفردبوشهری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به افزایش دما و کاهش مصرف در بخش خانگی از روز دوشنبه 08/09/95 این محدودیت‌ها لغو شد و استمرار گازرسانی به واحدهای صنعتی همچون گذشته و با ظرفیت کامل ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه ضمن تشکر از واحدهای صنعتی که در چند روز گذشته با شرکت گاز استان همکاری کردند، اظهار کرد: در شهریورماه امسال شرکت به واحدهای صنعتی اطلاع‌رسانی لازم درخصوص تهیه سوخت دوم و جایگزین را انجام داده است تا در صورت بروز شرایط بحرانی و افت فشار گاز، مشکلی در مسیر فعالیت و تولید آنان ایجاد نشود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر