درخواست افزایش وام مسکن مهر به دولت رفت

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۶۶

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان اینکه درخواست افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان به دولت ارائه شده است، گفت: قیمت ۸۶ متر زیربنای مفید مسکن مهر ۳۹ میلیون تومان است.

به گزارش تسنیم، محسن نریمان اظهار کرد: قیمت نهایی مسکن مهر را با توجه به اینکه به انتهای کار رسیده‌ایم، معنی علی‌الحساب را از دست داده و قطعی است. در فاز 11 قیمت نهایی را اعلام کرده‌ایم و در سایر فازها نیز در حال اعلام هستیم.

وی ادامه داد: برای 86 متر زیربنای مفید که با مشاعات 106 متر می‌شود در فاز 11 حدود 39 میلیون و 750 هزار تومان از مردم دریافت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برای یک واحد سه خوابه بزرگ 130 متری این نسبت تغییر می‌کند. مثلا در دره‌بهشت که واحدها 130 متری است قیمت‌ها بالا می‌رود و اگر واحدهایی را با متراژ پایین‌تر داشته باشیم قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: عدد نهایی مسکن مهر را با تلرانس تقریبا به علاوه و منهای 5 درصد تعیین کرده‌ایم و برای تدقیق آن کارشناسان درحال بررسی هستند.

نریمان با بیان اینکه همه پروژه‌های مسکن مهر مربوط به دولت قبل است و باید همان زمان تمام می‌شد، گفت: دولت قبل تمام شد، پروژه‌ها باید 18ماهه تمام می‌شد اما آن را تمام نکردند. به هر حال پروژه‌های مسکن مهر از سال 87 آغاز شده و در آن دولت 6 سال هم فعال بود متاسفانه تمام نشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران درخصوص افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40میلیون تومان گفت: در گزارش کمیسیون اصل 90 آمده با توجه به درخواست وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کنیم، عدد تسهیلات از 30 به 40میلیون تومان افزایش یابد. نریمان بیان کرد: این موضوع درحال بررسی کارشناسی است و از حیطه وزارت راه و شهرسازی خارج است. شورای اقتصاد و بانک مرکزی باید در این باره نظر بدهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر