اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۱۷

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش

کیش ‌برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش با استقبال شرکت‌های خارجی مسیر تازه‌یی در عرصه ارتباطات بین‌المللی پیش روی فعالان این بخش گشود. به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی و هوانوردی کشور در حالی در جزیره کیش برگزار شد که حضور 25 شرکت خارجی علاوه بر رونق این نمایشگاه خبر از اتفاقات خوب در حوزه صنایع هوایی و فراتر از آن ارتباطات بین‌المللی برای کشورمان داشت. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد، گفت: حضور 25 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ژاپن، مالزی، انگلیس، چک، امریکا، ترکیه، لیتونی، فرانسه و روسیه در هشتمین نمایشگاه هوایی کیش نقطه عطف نمایشگاه امسال بود.


سوخت‌رسانی در مدرن‌ترین تاسیسات

ساری ‌مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تاسیسات گاز مایع و انبار نفت شهید تندگویان منطقه ساری مدرن‌ترین و ایمن‌ترین تاسیسات نفتی در منطقه شمال کشور است. به گزارش روابط‌عمومی، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به‌روز بودن، آمادگی و توسعه‌یافتگی را از اصلی‌ترین اولویت‌های منطقه ساری دانست و بیان کرد: تاسیسات گاز مایع و انبار نفت شهید تندگویان در زمینی به مساحت 11هکتار متصل به اسکله نفتی بندر نکا با هدف واردات، ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع و فرآورده‌های نفتی مورد نیاز مناطق شمالی کشور تاسیس شد. حسینعلی طالبی از ظرفیت مخازن کروی گاز مایع گفت و ادامه داد: تاسیسات تندگویان در سال 86 به بهره‌برداری رسید و با 4 مخزن کروی به ظرفیت هر یک حدود 6هزار تن و 2مخزن بنزین به ظرفیت تقریبی 22 میلیون لیتر در حال فعالیت است. وی فضای خدمت در شرکت‌های نفتی در تمام مراحل تامین، نگهداشت و توزیع را پرخطر دانست و اظهار کرد: همه کارکنان در جلوگیری از وقوع حادثه سهیم هستند. طالبی از ایمنی بالای تاسیسات تندگویان گفت و تاکید کرد: از بدو بهره‌برداری تاکنون هیچ گونه حادثه‌یی در این تاسیسات اتفاق نیفتاده است.


برگزاری جلسه مشترک شرکت گاز استان مرکزی

اراک ‌ به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی جلسه مشترک هیات‌مدیره و هیات رییسه و روسای نواحی در اداره مرکزی این شرکت و با حضور غلامرضا مشایخی معاون مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و جواد مهندس مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد. در ابتدای جلسه پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید جواد مهندس مدیرعامل ضمن خیرمقدم به حاضران بیاناتی در خصوص آمادگی نواحی برای ورود به فصل سرما و لزوم پایداری شبکه‌های گاز و پیگیری وصول مطالبات ایراد کردند و در ادامه سمیعی معاون بهره‌برداری و روسای نواحی نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان نمودند. بر پایه این گزارش مشایخی معاون مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و رییس هیات‌مدیره گاز استان مرکزی در خصوص تدوین استراتژی در سطح کلان شرکت به سخنرانی پرداخت و در این خصوص گفت: برای جاری‌سازی استراتژی‌های مدیریت گازرسانی در کشور از روش کارت امتیاز متوازن کمک گرفته شده و کارت‌های BSCبرای هر استانی تدوین شده است و باید آموزش‌های لازم جهت کلیه کارکنان در خصوص پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت و مدل تعالی داده شود. وی همچنین دربحث GISودرحوزه مهندسی مجدد مطالبی بیان کرده و گفت: شرکت گاز استان مرکزی باید برای توانمند شدن برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده و در جهت وصول مطالبات، اصلاح فرآیندها و توانمند‌سازی کارکنان گام بردارد. مشایخی در پایان گفت: توانمند‌سازی و رشد نیروهای جوان در شرکت‌های گاز استانی از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت گاز استان مرکزی دارای نیروهای جوان و فعالی است که قابلیت پرورش مدیران لایق را درسطح شرکت ملی گاز دارد.


مسابقات فوتسال دانشگاه علوم پزشکی مازندران

ساری ‌مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جام مرحوم دکترخسرو هادیان در سالن حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم (ص) برگزار شد. در یکی از دو بازی برگزار شده از این مرحله مسابقات، تیم‌های ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشکده داروسازی به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم ستاد مرکزی دانشگاه با ۳ گل حریف خود را شکست داد و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد. از نکات قابل توجه این بازی حضور دکترعلی‌اصغر یوسف‌نژاد و محمد دامادی نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی و دکتر قاسم جان‌بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر پنبه‌چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دکتر ناصحی در تیم ستاد مرکزی و حضور دکتر آزادبخت، دکتر حسینی‌مهر، دکتر شکرزاده و دکتر رفعتی در تیم دانشکده داروسازی بود. گفتنی است، سری مسابقات فوتسال اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به نام مرحوم خسرو هادیان به همت مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور تیم‌های دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی و پردیس بین‌الملل در سالن علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم (ص) از ۱۲ آبان در حال برگزاری است.


عملکرد مطلوب برق باختر بر اساس نتایج ممیزی

همدان ‌ در راستای دومین دوره ممیزی یکپارچه صنعت برق، برنامه ممیزی عملکرد شرکت برق منطقه‌یی باختر با حضور هیات 23نفره ممیزی، مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد. به نقل از روابط‌عمومی برق باختر سید زمان حسینی معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر و سرپرست تیم ممیزی برق منطقه‌یی باختر در مراسم اختتامیه این دوره ممیزی‌ها، ضمن قدردانی از همکاری و پاسخگویی مناسب مسوولان برق باختر، نتایج حاصله را بسیار مطلوب بیان و در ادامه به اهم نقاط قوت و زمینه‌های بهبود حاصل از فرآیند ممیزی اشاره کرد.

در ادامه فرهاد شبیهی مدیرعامل این شرکت ضمن تشکر از دقت و سعه‌صدر ممیزان در استخراج نقاط قوت و زمینه‌های بهبود بیان کرد: شرکت برق باختر یک شرکت یادگیرنده است و سعی دارد از فرصت‌هایی همچون ممیزی در یادگیری سازمانی نهایت بهره را ببرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر