آمادگی «لوفت‌ هانزا تکنیک» برای گسترش همکاری با ایران

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۹۷

گروه راه و شهرسازی

«رالف وائراش» مدیر بازرگانی لوفت هانزا تکنیک در گفت‌وگو با «تعادل» با اشاره به اینکه این شرکت تعمیرات و اورهال هواپیما قبلا نیز با ایرلاین‌های داخل ایران به خصوص ایران ایر همکاری‌های بسیار خوبی داشته است، گفت: متاسفانه این همکاری‌ها به دلیل بروز تحریم‌ها علیه ایران لغو شد اما پس از آنکه ایران با کشورهای 1+5 به توافق رسید و تحریم‌ها علیه ایران برداشته شد همکاری‌های ما با شرکت‌های داخل ایران نیز دوباره آغاز شد و ما در تلاش هستیم تا علاوه بر حفظ آن، این همکاری‌ها را گسترده‌تر از قبل ادامه دهیم.

مدیر بازرگانی لوفت هانزا تکنیک درخصوص تصمیم ایجاد تاسیسات مربوط به تعمیر و اورهال هواپیما در ایران و همکاری فنی این شرکت با شرکت‌های تعمیر و نگهداری در داخل ایران نیز گفت: درحال حاضر نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم اما درحال بررسی وضعیت شرکت‌های داخل ایران هستیم تا بتوانیم براساس نتیجه این بررسی درخصوص اقدامات بعدی‌مان در ایران تصمیم‌گیری کنیم.

رالف وائراش تصریح کرد: ما در شرکت لوفت هانزا تکنیک به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تعمیر و نگهداری هواپیما به دنبال آن هستیم تا به مشتریان ایرانی خود مانند سایر مشتریان‌مان خدمات بدهیم و در کنار آن همکاری‌هایمان را گسترده و گسترده‌تر کنیم اما نباید فراموش شود که این سرویس‌ها و خدمات فقط در حد توان فنی ما خواهد بود و ما به موضوعات بین‌المللی و سیاسی وارد نخواهیم شد.

مدیر بازرگانی لوفت هانزا تکنیک تاکید کرد: در نمایشگاه هوایی که در جزیره کیش برگزار شد، مذاکراتی را با برخی از مشتریان ایرانی داشتم متاسفانه درخواست بسیاری از این شرکت‌ها درخواست تامین قطعه یا تعمیر هواپیماهای قدیمی و به عقیده ما از رده خارج را دارند که ما مجبوریم اعلام کنیم سرویس‌دهی به این نوع هواپیماها را کنار گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: در واقع ایرلاین‌های ایرانی باید به دنبال نوسازی و به روز کردن هواپیماهای تحت مالکیت خود باشند تا ما در لوفت هانزا تکنیک بتوانیم به آنها سرویس بدهیم.

مدیر بازرگانی لوفت هانزا تکنیک دلیل اینکه این شرکت موفق شده تا به عنوان بهترین و برترین شرکت فعال در تعمیر و نگهداری هواپیما در جهان شناخته شود به «تعادل» گفت: ما در لوفت هانزا تکنیک تکنولوژی مربوط به تعمیر و نگهداری انواع مختلف هواپیماها را داریم و می‌توانیم از جزیی‌ترین بخش‌های داخلی و خارجی و موتور هواپیما گرفته تا اصلی‌ترین بخش‌های ساختار یک هواپیما را تعمیر کنیم.

رالف وائراش گفت: در واقع از آنجا که ما در بیشتر کشورهای جهان شناخته شده و مورد تایید هستیم توانسته‌ایم به ایرلاین‌های مختلف در بخش‌هایی که نیازمند دریافت خدمات هستند، سرویس‌دهی کنیم تا آنها برای تامین نیاز خود تنها به یک منبع مراجعه کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر