احکام بازنشستگی آموزش و پرورش تا بهمن‌

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۶۲

ایسنا| رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی 39هزار نفر از فرهنگیان در سال جاری گفت: احکام بازنشستگان به تدریج صادر می‌شود و تمام تشریفات صدور احکام بازنشستگان تا پیش از بهمن ماه به اتمام می‌رسد.

اسفندیار چهاربند با اشاره به ساماندهی مناسب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری و رد هرگونه مشکل در این زمینه اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی انجام شده و ثبت آمار دانش‌آموزان در سامانه «سناد» نیز رو به پایان است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های ثبت شده در سامانه سناد تا اواخر آبان ماه اطلاعات مربوط به ۱۳میلیون و ۶۰۱هزار دانش‌آموز ثبت شده است که بنا به تفکیک مقاطع آموزشی، بیش از ۵۶۰هزار نفر در دوره پیش‌دبستانی، بیش از ۷میلیون و۶۳۲هزار نفر در مقطع ابتدایی، بیش از ۳میلیون و ۱۲۷هزار نفر در مقطع متوسطه اول و بیش از ۲میلیون و۲۰۷هزار در مقطع دوم متوسطه در حال تحصیل هستند و شمار دانش‌آموزان مدارس استثنایی نیز بیش از ۷۲هزار نفر است.

به گفته رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از حدود ۹۰۰هزار دانش‌آموز کلاس دهمی 11.9درصد در رشته ریاضی و فیزیک، 30.61درصد در رشته علوم تجربی، 23.56درصد در رشته علوم انسانی و 0.5درصد در رشته علوم و معارف اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین 16.57درصد دانش‌آموزان به شاخه کاردانش و 17 درصد به فنی و حرفه‌یی رفته‌اند.

چهاربند در پاسخ به پرسش دیگری درباره زمان صدور احکام آن دسته از کارکنان آموزش و پرورش که در سال جاری بازنشسته شده‌اند نیز گفت: امسال 39 هزار همکار فرهنگی بازنشسته شده‌اند که احکام آنها به تدریج صادر می‌شود و تا پیش از بهمن ماه تمام تشریفات صدور احکام بازنشستگان به اتمام می‌رسد و مشکلی در دریافت حقوق وجود ندارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر