اخبار

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۴۷

راه‌اندازی ۶ پایگاه شبانه‌روزی بانک ملت در استان فارس

بانک ملت نسبت به راه‌اندازی 6 پایگاه شبانه‌روزی جدید در استان فارس اقدام کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیریت شعب استان فارس با هدف افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات نوین بانکی و کاهش مراجعات حضوری به شعب 6 پایگاه جدید شبانه‌روزی دستگاه‌های خودپرداز در سطح استان راه‌اندازی کرد. براساس این گزارش با آغاز به کار پایگاه‌های شهرک میانرود شیراز، بلوار رازی شیراز، بلوار عادل‌آباد شیراز، سازمان انتقال خون شیراز، بیمارستان ولیعصر(عج) آباده و خیابان شهدای کازرون، شمار پایگاه‌های شبانه‌روزی خودپردازهای بانک ملت در استان فارس به ۱۹پایگاه افزایش یافت.


عضویت بانک ‌پاسارگاد

در انجمن بانکداران آسیایی

بانک‌پاسارگاد در افتخاری دیگر به عنوان عضو هیات‌مدیره انجمن بانکداران آسیایی(ABA) انتخاب شد. خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: براساس اکثریت آرای اعضای مجمع عمومی انجمن بانکداران آسیایی (ABA) که در ماه نوامبر سال جاری در ویتنام برگزار شد، بانک‌پاسارگاد به نمایندگی آقای مصطفی بهشتی‌روی، عضو هیات‌مدیره این بانک موفق شد بار دیگر با پشت سر گذاشتن بانک‌های بزرگ آسیایی برای دو سال دیگر به عنوان عضو هیات‌مدیره انجمن مزبور انتخاب شود. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، وی ادامه داد: بی‌شک حضور بسیار فعال و موثر این بانک به عنوان عضو هیات‌مدیره انجمن مزبور در دوره‌های پیشین (سال‌های 2015و 2016) و ارائه راهکارهای مهم و کاربردی در قالب سخنرانی و مذاکره با بانک‌های بزرگ آسیایی برای ایجاد یکپارچگی و برقراری روابط با بانک‌های معتبر عضو این انجمن مبنای انتخاب شایسته این بانک به عنوان عضو هیات‌مدیره برای دو سال متوالی آتی(سال‌های 2017 و 2018) بود. وی در پایان خاطرنشان کرد: انجمن بانکداران آسیایی(ABA) با عضویت بیش از 120بانک معتبر از کشورهای مختلف، بزرگ‌ترین انجمن بانکی در حوزه آسیا و اقیانوسیه است که برقراری تعامل و ارتباط بین آنها در بهبود ارتباطات و تسهیل روابط دولت‌ها موثر خواهد بود.


بیشترین تخلفات بیمه‌ای

در حوزه خودرو و درمان است

گردش بیمه‌یی در دنیا بیش از 4600میلیارد دلار اعلام شده است. تخلفات و تقلبات مختص به جامعه بیمه ایران نیست. سیدرسول ‌تاجدار در گفت‌وگو با ایلنا در مورد رعایت تعهد بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار اظهار کرد: بیمه‌گذاران به دلیل عدم آشنایی به حقوق‌شان رضایت کامل ندارند، دلیل اصلی آن هم این است که افراد بیمه‌نامه‌های خود را اصلا مطالعه نمی‌کنند و شرایط عمومی را نمی‌بینند. وی با بیان اینکه نمایندگان ما نیز این موضوع را به خوبی برای بیمه‌گذاران تبیین نمی‌کنند؛ گفت: در نتیجه زمانی که حادثه‌یی رخ می‌دهد، نارضایتی افزایش پیدا می‌کند. تاجدار تصریح کرد: البته در شرایط کنونی شرکت‌ها، رضایت نسبی بین طرفین وجود دارد و مشکلات نیز به دلیل فقدان تبادل اطلاعات ‌بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار است. مدیرعامل بیمه البرز درخصوص میزان تخلفات و تقلبات در حوزه بیمه نیز افزود: آمار دقیقی در این خصوص وجود ندراد اما این موضوع مختص به جامعه ایران نیست. تاجدار تصریح کرد: بیش از 4600میلیارد دلار گردش بیمه‌یی در دنیا وجود دارد و تنها در سال 2002 صنعت بیمه دنیا حدود 52 میلیارد دلار تخلف داشت که رقم کمی هم نیست. وی افزود: قطعا ما نیز با تخلفاتی مواجه می‌شویم و بیمه البرز هم تخلفاتی داشته که بیشتر در زمینه بیمه خودرو و بیمه درمان بوده که شکایت نیز شده است و درحال پیگیری در مراجع قضایی هستیم. تاجدار خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های بیمه مرکزی و از طریق اعمال کنترل سیستم‌های داخلی درخصوص استفاده از آی‌تی و سیستم سنهاب، استعلام‌ها آنلاین و با پلیس نیز هماهنگ‌تر خواهیم شد تا گزارش‌های تخلفات را به صورت آنلاین از آنها دریافت کنیم.


برتری بانک آینده

در سمپوزیوم روابط‌‌عمومی

بانک آینده در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط ‌عمومی، موفق به کسب عنوان روابط‌ عمومی برتر در بخش «تکریم ارباب‌رجوع» شد. دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط ‌عمومی با موضوع «روابط ‌عمومی و تغییر برای پیشرفت»، طی روزهای 25 و 26 آبان سال جاری و در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد. در مراسم اختتامیه این دوره از سمپوزیوم که با حضور جمع کثیری از صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان روابط ‌عمومی سازمان‌ها و استادان و متخصصان عرصه ارتباطات و روابط ‌عمومی از داخل و خارج کشور برگزار شد، تندیس ویژه جشنواره از سوی هیات داوران در بخش «تکریم ارباب ‌رجوع» به روابط ‌عمومی بانک آینده اعطا شد. گفتنی است این تندیس، در راستای ارج نهادن به شأن و جایگاه هموطنان و ارباب‌رجوع گرامی و ارزش‌آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان و ایجاد بسترهای ارتباط دو سویه به روابط ‌عمومی بانک آینده تعلق گرفت.


مذاکرات جدید بانکی ایران- افغانستان

رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر افزایش همکاری‌های بانکی ایران و افغانستان گفت: حجم تبادلات از طریق بانک، ال سی و نظام اعتباری افزایش می‌یابد. به‌گزارش روابط بانک مرکزی، ولی‌الله سیف در دیدار با همتای افغانستانی خود افزود: درصدد افزایش رابطه بانکی میان ایران و افغانستان هستیم. رییس کل بانک مرکزی با اشاره به ارتباطات قدیمی و دیرینه ایران و افغانستان اظهار کرد: حجم زیادی از مبادلات دو کشور با روش‌های تسویه حساب نقدی و از طریق صرافی انجام می‌شود که باید از طریق سیستم بانکی بهینه شود. وی با اشاره به مذاکرات خوب خود با همتای افغانستانی بیان کرد: درصدد هستیم روابط کارگزاری بانکی مناسب میان دو کشور ایجاد شود و حجم تبادلات از طریق بانک، ال سی و نظام اعتباری افزایش یابد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر