اخبار

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۴۰

افزایش خودپردازهای ‌پاسارگاد در عراق

بانک‌پاسارگاد برای رفاه حال زائران کربلای معلی تعداد خودپردازهای خود در کربلا و نجف را به 14عدد افزایش داد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: خودپردازهای فعال به شبکه شتاب وصل بوده و خدمات برداشت وجه، شارژ، انتقال وجه را انجام می‌دهند. وجه پرداختی این خودپردازها به ریال و دینار است و زائران می‌توانند با کارت‌های بانک‌های ایرانی معتبر و متصل به ‌شتاب از این دستگاه‌ها استفاده کنند. وی ادامه داد: درحال حاضر 6 دستگاه در نجف درحال نصب و راه‌اندازی است که به همراه 8 دستگاه فعال در کربلا در مجموع تعداد خودپردازهای بانک‌پاسارگاد را به عدد 14 می‌رسانند .


دیدار مدیرعامل بانک ملت با قائم مقام آستان قدس

مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان خراسان رضوی با بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی‌فیض‌آثار در این دیدار آمادگی کامل بانک ملت را برای ارتقای سطح همکاری‌ها و ارائه خدمات بیشتر به آستان قدس رضوی و زائران بارگاه امام هشتم شیعیان اعلام کرد. وی با بیان این نکته که خدمت به زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برای بانک ملت افتخاری بزرگ محسوب می‌شود، تاکید کرد: این بانک برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای افزایش سطح رضایت متولیان آستان قدس رضوی و زائران بارگاه ملکوتی آن حضرت آمادگی کامل دارد. در این دیدار، بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی هم با قدردانی از همکاری بانک ملت با این مجموعه اظهار امیدواری کرد که در آینده سطح همکاری‌های طرفین به ویژه در زمینه آبادانی اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) و اجرای طرح‌های توسعه‌یی ارتقا یابد.


بهره‌برداری از مس کاوان با تسهیلات بانک صنعت

طرح تکمیلی شرکت مس کاوان عباس آباد با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن مراحل اجرایی خود را پشت سر گذاشته و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، میزان تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به طرح یاد شده بالغ بر ٢٠میلیارد ریال بوده و برای ٨٠ نفر اشتغال ایجاد کرده است. شرکت مس کاوان عباس آباد که در شهرستان شاهرود استان سمنان احداث شده، کنستانتره مس با خلوص ٣٠درصد تولید می‌کند.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ٦٧ طرح صنعتی با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشورمان به بهره‌برداری رسیده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر