ایران پیشرو سرکوب افراطی‌گری در منطقه است

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۲۴

رییس مجلس در مراسم تشییع پیکر شهید خزایی گفت: ایران پیشرو سرکوب جریان افراطی‌‌گری در منطقه است و این حرکت از روی آگاهی است و تروریست‌ها بدانند این راه را تک‌تک ایرانیان می‌پیمایند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر شهید محسن خزایی خبرنگار صداوسیما گفت: امروز، روز سختی برای همه ماست. ما عزیزی را از دست دادیم که همه ملت ایران با او مانوس بودند. شهید محسن خزایی گل سرسبد خبرنگاران بود که دلباخته امام‌حسین‌(ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی تاکید کرد: ملت ایران اهل خدعه و نیرنگ نیست و اگر امری را برای بشریت مهم قلمداد کند تا پای جان در راه آن موضوع ایستادگی می‌کند. رییس مجلس ادامه داد: ما در سوریه برای این دفاع می‌کنیم که کسی به آرمان‌های اسلامی تجاوز نکند و حادثه کربلا به صورت دیگری رخ ندهد. ما در سوریه برای این دفاع می‌کنیم که شعارهای اسلامی مورد تهدید و تعرض قرار نگیرد. وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی به این علت به مردم عراق کمک می‌کند که عتبات عالیات حفظ شود و ملت عراق که سال‌های سال گرفتار دیکتاتوری صدام بود و امروز آزاد شده است، گرفتار جریان مجنون و دیکتاتور جدیدی نشود. لاریجانی افزود: جریانی تروریستی که امروز در منطقه به وجود آمده یک جریان دست‌ساز است که کشورهای بزرگ پشت صحنه این اتفاق شوم هستند. وی گفت: مجاهدت ملت ایران اسلامی در تاریخ ماندگار خواهد شد. تروریست‌ها باید بدانند که راه شهادت را تک‌تک ایرانیان با جان و دل خود می‌روند و به آن باور دارند. این راه آغازگر سلسله‌یی از مجاهدت‌هاست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر