احداث پست‌های برق ضرورت ‌مهم مساکن مهر

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۷۶

اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: احداث پست‌های 63کیلوولت از ضرورت‌های مساکن مهر است و نباید در این زمینه قصور و کوتاهی شود بلکه باید کار به سرعت و با تدابیری مناسب انجام شده و عملیات اجرایی در این باب آغاز شود.

به گزارش خبرنگار تعادل در اردبیل، علیرضا علیزاده اظهار کرد: ما نسبت به جانمایی در مجتمع‌های مسکونی مهر برای احداث و راه‌اندازی پست 63کیلو ولت اقدام کردیم ولی تاکنون زمین موردنیاز در اردبیل، پارس‌آباد و برخی دیگر از مجتمع‌های مسکونی مهر در اختیار اداره برق قرار نگرفته تا ما بتوانیم نسبت به دایر کردن این پست‌ها با همکاری شرکت انتقال و توزیع برق آذربایجان شرقی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر به صورت اتصال سیم‌ها و به شکل غیراصولی نسبت به انتقال برق به شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی مهر اقدام کردیم، افزود: ضرورت دارد این پست‌های 63ولت راه‌اندازی شود به‌طوری که از چند سال پیش تامین اعتبار به ارزش 50میلیارد تومان برای این موضوع نیز از طریق شرکت انتقال و توزیع آذربایجان‌شرقی در نظر گرفته شده است. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: نباید در احداث و راه‌اندازی پست 63کیلوولت در مجتمع‌های مسکونی مهر قصور و کوتاهی کرد چراکه ساکنان این منطقه به یک برق پایدار نیازمند هستند. علیزاده یادآور شد: به هیچ‌وجه ما ردیف اعتباری برای خرید زمین با هدف احداث و راه‌اندازی پست 63کیلوولت نداریم و در این باب باید مسوولان راه و شهرسازی زمین مورد نیاز را تامین و تحویل دهند تا ما نسبت به طراحی و اجرای پروژه اقدام کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر