اقدام به گازرسانی به 53روستای قوچان

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۷۵

خراسان‌رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: عملیات گازرسانی به 53روستای شهرستان قوچان از توابع استان خراسان‌رضوی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار تعادل در مشهد، سیدحمید فانی در دیدار با فرماندار و نماینده قوچان در مجلس اظهار کرد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به 53روستای شهرستان قوچان در حال انجام است که با اتمام این پروژه‌ها بیش از 4هزار خانوار در بخش روستایی به مشترکین گاز طبیعی افزوده خواهد شد.

وی تعداد روستاهای گازدار قوچان را 69روستا عنوان کرد و افزود: طی سال جاری 3هزار و 256متر شبکه‌گذاری شهری و 162هزار و 587متر شبکه روستایی با هدف توسعه شبکه‌های گاز در این شهرستان انجام شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌رضوی اضافه کرد: 37هزار و 780مشترک شهری و 14هزار و 119مشترک روستایی در قوچان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند. وی افزود: هم‌اکنون 63درصد جمعیت روستایی قوچان گاز دارند که با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام شرکت گاز خراسان‌رضوی، ضریب نفوذ گاز روستایی در این شهرستان به 83درصد ارتقا خواهد یافت.

فانی با اشاره به اقدام بی‌نظیر دولت تدبیر و امید در اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی اظهار کرد: هزینه‌های سنگین گازرسانی نیازمند همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تخصیص اعتبارات لازم است. مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبارات لازم از سوی مجلس شورای اسلامی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد توسعه شبکه‌های گازرسانی در اقصا نقاط استان باشیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر