تمدید ساعت کار ماموران سرشماری در برخی مناطق

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۶۷


رییس مرکز آمار ایران با اشاره به اینکه تا صبح روز شنبه 76.5‌درصد از خانوارهای کشور سرشماری شده‌اند، گفت: در برخی مناطق ساعت کاری ماموران در هفته پایانی سرشماری تا ساعت 9:30 شب تمدید شده است.

به گزارش ایرنا، «امید علی پارسا» در حاشیه بازدید سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ستاد سرشماری کشور اعلام کرد: تاکنون 18میلیون و 400هزار خانوار معادل 61میلیون و 300هزار نفر از جمعیت کشور سرشماری شده‌اند که این میزان، معادل 76.5درصد از جمعیت کل کشور است.

وی افزود: به دلیل بالا بودن آمار خانوار‌های غایب در برخی مناطق، ساعات کاری ماموران سرشماری در این هفته که هفته پایانی سرشماری است، تا ساعت 9:30 شب تمدید می‌شود. وی در خصوص دستمزد ماموران سرشماری نیز افزود: ‌برنامه‌ریز‌ی‌های لازم برای پرداخت به‌موقع دستمزد ماموران آمارگیر انجام شده و بخشی از دستمزد نیز در اواسط کار به آنان پرداخت شده است.

پارسا افزود: در مجموع براساس حجم کار و کیفیت کار ماموران، رقم متوسط 23میلیون ریال به ازای هر مامور آمارگیر در این سرشماری پرداخت خواهد شد. وی با قدردانی از همکاری و تمهیدات نیروی انتظامی در تامین امنیت ماموران سرشماری و اعلام به‌موقع تذکرات لازم به خانواده‌ها ابراز امیدواری کرد در مناطقی که ضرورت دارد ماموران سرشماری بتوانند تا ساعاتی از شب به سرشماری ادامه دهند و از چتر حمایتی نیروی انتظامی در تامین امنیت برخوردار باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر