آبانی‌های تئاتر شهر

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۴۲

در تالار اصلی نمایش «سردار» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند و بازی هدایت هاشمی، نسیم ادبی، کمند امیرسلیمانی، احمد کاوری، ندا کوهی، سیدعلی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی و میرطاهر مظلومی ساعت 19:30 با زمان 100دقیقه و قیمت بلیت 35هزار تومان به صحنه می‌رود.

در تالار چهارسو نمایش«طپانچه خانم» به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود. این اثر نمایشی ساعت 20 هر روز غیر شنبه‌ها با زمان 90دقیقه و قیمت بلیت 25هزار تومان روی صحنه می‌رود.

طبق اعلام روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر «هیچ در هیچ» هم عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی تالار قشقایی به طراحی و کارگردانی سیاوش طهمورث است که از روز شنبه 15 تا روز جمعه 21 آبان ماه ساعت 20:30 با قیمت بلیت 40هزار تومان به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی اصغر همت، عزت‌الله مهرآوران، محمد حاتمی، شهره سلطانی، مینا عبدی و سیاوش طهمورث به عنوان بازیگر حضور دارند.

اما در نهمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی از 13تا 28 آبان چهار اثر نمایشی در قالب عنوان «میکرو تئاتر» توسط گروه تئاتر «لئو» به سرپرستی حسن معجونی و کیوان سررشته در مجموعه تئاتر شهر آغاز شده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته ساعت 19روزهای 13، 14 و 16 آبان نمایش «دست من» به نویسندگی تیم کراچ و کارگردانی و بازی کیوان سررشته با زمان 45دقیقه و قیمت بلیت 20هزار تومان روی صحنه می‌رود. این درحالی است که پس از اجرای این اثر نمایشی، نمایش «کریستین لی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان چگینی و بازی طاها پارسا روزهای 17، 18 و 19 آبان ماه ساعت 19 با زمان 30دقیقه و قیمت بلیت 20هزار تومان میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود.

روزهای 20، 21، 23 و 24 آبان ماه هم نمایش «پرواز شماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین ساعت 19 با زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 20هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه می‌رود. ضمن اینکه بعد از پایان این اثر، نمایش «صف دراز مورچگان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی چاکری و عروسک‌گردانی و صداپیشگی شهرزاد نیکمرام، تانیا یزدانی، امیرحسین پارسا، رویا الماسی‌مهر، رضا بهبودی، مازیار سیدی، آوا شریفی، پدرام شریفی و پویا پورامین ساعت 19 روزهای 25، 26، 27 و 28 آبان ماه اجرای خود را به صحنه می‌برد. در تالار سایه نیز نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی تا روز 20 آبان ماه ساعت 19:30 با زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 20هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود. در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر هم نمایش جدیدی با عنوان «توهم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک خسرو بامداد و فریبا شاهسون روی صحنه رفته است، این اثر نمایشی که فریبا شاهسون تنها بازیگر آن است ساعت 18با زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 12هزار تومان به صحنه می‌رود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر