چرا یک «فوق‌لیسانس هنر» نگهبان می‌شود؟

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۲۴

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: امیدوارم با این تحولات دولت بتواند بخشی از مطالبات مردم را در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگ و هنر در این فرصت کوتاه جامه عمل بپوشاند و به مشکل معیشت هنرمندان بپردازد. چرا فردی با مدرک کارشناسی‌ارشد رشته‌های هنری، دربان و نگهبان می‌شود؟

محمود عزیزی با اشاره به انتصاب صالحی امیری به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوارم با این تحولات دولت بتواند بخشی از مطالبات مردم را در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگ و هنر در این فرصت کوتاه جامه عمل بپوشاند.

بازیگر فیلم «بادیگارد» توقعات هنرمندان از وزیر جدید را این‌گونه شرح داد: ما توقع نداریم که آقای صالحی به مجموعه لیستی که دادند و قرار شد آنها را انجام دهند، رسیدگی کنند. اگر وزیر بتواند به یک الی دو مورد از موارد آن لیست عمل کند برای ما کافی است چراکه رسیدگی به مطالب آمده شده در لیست به 10 تا 15سال وقت نیازمند است.

عزیزی توجه به دانشجویان هنر را یکی از مطالبات عرصه فرهنگ و هنر اعلام و تصریح کرد: هیات دولت باید بتواند به ازای یک‌دهم یا یک‌صدم فارغ‌التحصیلان رشته هنر محیط کار فراهم کند. امیدوارم هنرمندان بتوانند تمام اقشار را تحت پوشش قرار دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر