جلوگیری از عرضه غیرقانونی بلیت هواپیما در اربعین

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۱۸

مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان با همکاری پلیس فتا از هرگونه عرضه غیرقانونی بلیت سفرهای هوایی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در فضای مجازی جلوگیری

می‌کند.

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر باریکانی افزود: از تمام زائران اربعین حسینی درخواست می‌کنیم بلیت‌های مورد نیاز خود را تنها از مراکز مجاز و آژانس‌های معتبر خریداری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سوءاستفاده‌کنندگان زیادی در بازار هستند، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری از پلیس فتا درخواست کرده است، تمام سایت‌های غیرمجاز عرضه‌کننده بلیت‌های اربعین حسینی را مسدود کند. مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: این سازمان با تمام توان با عرضه‌کنندگان غیرمجاز بلیت‌های اربعین حسینی مقابله خواهد کرد و پلیس فتا نیز در این زمینه در کنار ماست.

به گزارش ایرنا، پیش از این سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود، در راستای کنترل عرضه قیمت بلیت پروازهای هوایی در ایام اربعین حسینی، تدابیر لازم با همکاری شرکت‌های هواپیمایی و سایر نهادهای نظارتی از جمله پلیس فتا اتخاذ شده است.

این سازمان در اطلاعیه‌یی تاکید کرده بود: زائران ایرانی بلیت ایام اربعین حسینی را فقط به صورت حضوری و براساس جدول لیست دفاتر و نمایندگان فروش مجاز شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده در اطلاعیه شماره 2 این سازمان خریداری کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر