اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۰۸

رکورد تولید در مگاموتور شکسته شد

تهران| رکورد تولید شرکت مگاموتور از مرز 1800دستگاه قوای محرکه در روز گذشت.

فاتح ژیان معاون برنامه‌ریزی مگاموتور با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستور مهندس شیخ عطار مدیرعامل مگاموتور مبنی بر ضرورت افزایش ظرفیت تولید و همچنین در راستای رسیدن به برنامه تولید روزانه 2000دستگاه قوای محرکه برای گروه خودروسازی سایپا، شرکت مگاموتور توانست به رکورد تولید 1800دستگاه قوای محرکه در روز دست یابد و در 7ماه گذشته با تولید بیش از 220هزار دستگاه انواع قوای محرکه شامل موتور، گیربکس و اکسل رکورد تولید را بشکند. وی در ادامه افزود: این میزان تولید در شرکت مگاموتور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 15درصد رشد نشان می‌دهد.

ژیان همچنین با اشاره به رکورد جدید تولید موتور X200 گفت: مگاموتور در آبان ماه توانست رکورد تولید موتور X200 را نیز بشکند و به تولید روزانه 500دستگاه دست یابد. معاون برنامه‌ریزی مگاموتور افزود: امید است در سایه الطاف الهی و تلاش بی‌وقفه همه همکاران شاهد رشد روز افزون و رسیدن به اهداف عالی تولید شرکت مگاموتور در برنامه تولید باشیم.


توفیقات روابط عمومی منطقه8 عملیات انتقال گاز

تبریز| روابط عمومی منطقه8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شد در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت نفت، رتبه برتر بخش ارتباطات الکترونیک را از آن خود کند. به گزارش روابط عمومی منطقه8 عملیات انتقال گاز ایران، هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت نفت که با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، روسای روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، اصحاب رسانه، اساتید علوم ارتباطات و مقامات کشوری در تهران برگزار شد، طبق بیانیه هیات داوران این جشنواره، روابط عمومی منطقه8 عملیات انتقال گاز حائز دریافت رتبه برتر در بخش ارتباطات الکترونیک شد.


بلوک‌بندی مهران از 15 آبان

ایلام| رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به آماده‌باش پلیس در شهرستان مهران از پانزدهم آبان ماه، گفت: برای کنترل ترافیکی ایام اربعین، مهران به 5 بلوک تقسیم شده است.

به گزارش خبرنگار «تعادل» در ایلام، نورالله خادم اظهار داشت: نیروهای کمکی از استان‌های معین برای ماموریت اربعین به مهران فراخوان شده‌اند و ماموریت امنیت ترافیکی در شهر مهران از پانزدهم آبان‌ماه آغاز می‌شود. وی ادامه داد: با بلوک‌بندی شهر مهران به 5بلوک مشخص، نیروها تعیین و تحت آموزش قرار گرفته‌اند. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی مختلفی با سایر نهادها و سازمان‌های خدمات‌رسان برگزار شده و آماده شروع رزمایش بزرگ اربعین هستیم. خادم در پایان از زائران حسینی خواست از پارک خودرو در معابر و محل‌های ممنوع پرهیز کنند، چون در صورت مشاهده به پارکینگ‌های خارج شهر منتقل خواهند شد.


کشنده‌ترین سرطان در مازندران

ساری| قاسم جان‌بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همایش سرطان پستان در ساری با بیان اینکه بیش از ۳هزار نفر سالانه در استان به بیماری سرطان مبتلا می‌شوند، سرطان غدد لنفاوی و پستان را از سرطان‌های قابل کنترل و سرطان معده را کشنده‌ترین سرطان در مازندران نام برد. وی کمبود نیروی پزشکی و غربالگری برای افزایش توان تشخیصی سرطان و دسترسی به مراکز درمانی را از عوامل کنترل این بیماری در استان دانست و گفت: ۶مرکز تشخیص سرطان در شهرستان‌های رامسر، چالوس، آمل، بابل، بابلسر و ساری هم‌اکنون فعال است.

جان‌بابایی با اعلام اینکه سرطان پستان شایع‌ترین نوع سرطان بین بانوان است، به برپایی کارگاه‌های آموزشی تشخیص سرطان برای ۱۰هزار ماما در مازندران و معاینه رایگان بانوان بالای ۳۰سال اشاره کرد.


رفع مشکلات مسکن مهر تاکسیرانی ایلام

ایلام| مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: رفع مشکلات مسکن مهر تاکسیرانی ایلام در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار «تعادل» از ایلام، علیرضا زرگوش اظهار داشت: باوجود گذشت 8سال از تشکیل تعاونی مسکن مهر تاکسیرانی متاسفانه این طرح تاکنون به‌سرانجام نرسیده است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: اعضای اصلی تعاونی امتیازات خود را به افراد ثالث فروخته و افراد جدید طبق قانون نمی‌توانند به عنوان اعضا برای تصمیم‌گیری و تشکیل مجمع تصمیم‌گیری و نیز تعیین هیات‌مدیره حضور داشته باشند که کماکان متاسفانه تشکیل هیات‌مدیره با مشکل مواجه است. وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکلی که در حال حاضر باوجود این پیمانکاران وجود دارد که نمی‌توانند کار را به اتمام برسانند و کار واگذاری را انجام دهند، مشکل تامین سهم آورده از سوی متقاضیان است.


انتصاب مدیر جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی

اراک| با حکم مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مدیر جدید خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی، معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، جعفری‌نسب در حکمی محمودعلی حسینی را به عنوان مدیر جدید خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی منصوب کرد.

در مراسمی که با حضور معاون مدیرعامل، مسوولان ارشد شرکت و کارکنان منطقه مرکزی برگزار شد، با قرائت پیام مدیرعامل، ضمن قدردانی و تکریم مدیر سابق منطقه مرکزی، مدیر جدید این منطقه معرفی شد.

امیرسردار گودرزی معاون مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید منطقه مرکزی، ضمن قدردانی از تلاش 5ساله مدیر سابق منطقه مرکزی، گفت: با تلاش مجدانه همه همکاران، همچون گذشته شاهد بالندگی منطقه مرکزی خواهیم بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر