تقدیر از فعالان پدافند غیرعامل و بحران‌ها

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۰۴

مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از فعالان پدافند غیرعامل و بحران‌های مختلف در طول سال قدردانی کرد. به گزارش خبرنگار «تعادل» در مازندران، قاسم شهابی گفت: موضوع بحران‌ها و حوادث طبیعی یکی از موضوعات مهمی است که بیشتر شهرها و روستاهای جهان با آن روبه‌رو هستند. در سال‌های اخیر وقوع سوانح، تعداد افراد آسیب‌دیده و خسارات مالی ناشی از آنها به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. کشور ایران به‌واسطه موقعیت جفرافیایی، شرایط اقلیمی، وضعیت زمین شناختی و نیز الگوهای سکونتی خاص، پیوسته در معرض مخاطرات طبیعی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بحران‌های طبیعی بزرگی که به‌طور متناوب در کشور ایران رخ داده است نه تنها منجر به بروز خسارت‌های جانی و مالی فراوان هنگام وقوع بحران شده، بلکه مشکلات پس از بحران‌ها نیز به اندازه‌یی زیاد بوده که آسیب‌ها و خسارت‌ها را چندین برابر کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: مدیریت بحران آمیخته‌یی از روش‌ها، به‌کارگیری الزامات، علوم و استانداردها و سرعت، دقت، ذکاوت و مشارکت فکری دست‌اندرکاران و اعضای مدیریت بحران در هر بخشی است و فرآیندی است که به‌وسیله آن کوشش‌های فردی و گروهی برای نیل به هدف مشترک و تحقق اهداف سازمانی با برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده صورت می‌گیرد.

شهابی از آمادگی شرکت توزیع برق مازندران در مقابله با بحران‌ها خبر داد و یادآور شد: کارنامه شرکت توزیع برق مازندران در مقابله با حوادث طبیعی کارنامه درخشانی است و مجموعه زحمتکشان با ایثار و از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی از تمام حوادث سربلند بیرون آمده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر