باید برای ساختار صندوق تیم اقتصادی قوی گماشته شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۸۳۰

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: باید برای ساختار صندوق، تیم اقتصادی قوی گماشته شود زیرا آنجا بیشتر کار اقتصادی است و کار تعلیم و تربیتی نیست. لذا نفع آن باید به معلمان و آموزش و پرورش برسد.

به گزارش ایسنا، فخرالدین دانش‌آشتیانی در حاشیه جلسه علنی مجلس درباره ارزیابی‌اش درخصوص جو مجلس کنونی افزود: فکر می‌کنم نسبت به قبل بهتر شده باشد اما به نظرم مهم‌ترین مساله‌یی که وجود دارد این است که در مجلس قبل حتی اجازه نمی‌دادند راجع به برنامه‌ام صحبت کنم اما حداقل در این مجلس صحبت از برنامه و کار است.

وی همچنین درباره اینکه چرا دو روز پیش در فراکسیون امید اسم آقای نجفی مطرح بود، بیان کرد: آن مساله یک ناهماهنگی بود وگرنه مساله خاصی نبوده و ما از یک ماه قبل این موضوعات را در دولت داشتیم و آقای نجفی اصرار داشت که من حضور داشته باشم و بنده هم به ایشان گفتم که شما بر من ارجحیت دارید اما ایشان تاکید داشتند که در این موقعیت بهتر است که من بیایم.

وی در مورد وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان نیز گفت: در برنامه خود به این مساله اشاره کرده‌ام که ما حقوق معلمان را تا یک ریال نمی‌گذاریم از بین برود و هر کسی که خطا کرده باشد با آن برخورد می‌شود.

دانش‌آشتیانی افزود: با همکاری قوه قضاییه باید وارد این مساله شویم و بنده هم پیگیر این موضوع هستم که ریالی از صندوق ذخیره فرهنگیان و حق معلمان از بین نرود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر