همایون غنیزاده نویسنده و کارگردان تئاتر با انتقاد از وضعیت تبلیغ در صداوسیما و هزینههای هنگفت آن درباره تئاتر ایران، تماشاگران تئاتر و شبکههای ماهوارهیی گفت: اگر آثار نمایشی ما امکان مناسبی برای تبلیغ و معرفی خود در رسانه ملی داشتند، اینقدر مسوولان نگران رفتار شبکههای ماهوارهیی که برای پر کردن این خلأ ژست حمایت از فرهنگ و هنر داخلی ایران را به خود گرفتهاند، نمیشدند و برای پخش تیزرهای هنری آن هم بدون اطلاع صاحبان اثر به تکاپو نمیافتادند. این کارگردان درباره پخش تیزرهای این نمایش بدون هماهنگی و اطلاع گروه در شبکههای ماهوارهیی آن هم با وجود تبلیغات خوب شهری و مجازی و نیز حضور بازیگران مطرح بیان کرد: جای شکی نیست که تئاتر نیازمند تبلیغات گستردهتری است و جدا از تبلیغات محیطی مانند بیلبورد و استرابورد که در سطح شهر هم به سختی میتوانیم برای تبلیغ یک تئاتر آنها را در اختیار داشته باشیم، نیاز به تبلیغات دیگر مثلا تلویزیونی هم هست که در این راستا سالهاست در پی این هستیم تا صداوسیما با تئاتر همکاری داشته باشد و یک تعرفه فرهنگی برای تبلیغ تئاتر ترسیم کند، چرا که متاسفانه چنین تعرفهیی اصلا در صداوسیما وجود ندارد و دایما هم میگویند قبلا تعرفهیی نگذاشتهاند و ما کاری از دستمان دیگر بر نمیآید.